دانلود Clash of Clans 8.212.12 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید !

دانلود Clash of Clans 8.212.12 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید !

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استور از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

ادامه مطلب
دانلود Minecraft – Pocket Edition 0.15.0 – بازی ماینکرافت اندروید + مود

دانلود Minecraft – Pocket Edition 0.15.0 – بازی ماینکرافت اندروید + مود

Minecraft – Pocket Edition از محبوب ترین، پرطرفدارترین و سرگرم کننده ترین بازی های فکری و آرکید از استودیوی بازیسازی Mojang می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده و به درخواست کاربران قصد معرفی نسخه آندرویدی ان را داریم! نسخه ی اندرویدی بازی Minecraft – Pocket Edition با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به این لحظه بیش از 10.000.000 خرید را به خود گرفته است و این مورد برای یک بازی پولی با این قیمت واقعا یک شگفتی است! در بازی ماینکرافت شما به صورت آزادانه به ساخت و ساز می پردازید و یک شهر رویایی با تمام امکانات و به زیباترین شکل ممکن را آماده می کنید! به طور کلی به هر آنچه که می خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید! ساخت و ساز در بازی بسیار آسان است، همه ی بلوک ها و شکل هایی که می خواهید را در ابعاد مختلف در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که به بهترین شکل ممکن این بلوک ها را کنار هم قرار دهید؛ پس به دقت بسیار زیادی نیاز است زیرا قرار دادن یک تکه به صورت اشتباه علاوه بر آنکه شکل ساختمان را خراب می کند ممکن است باعث شود تا کل ساختمان فرو ریخته و شما را وادار کند تا ساختمانی جدید را از اول شروع کنید!

ادامه مطلب
دانلود Terraria 1.2.11979 – بازی محبوب جزیره شناور اندروید + 3 مود + دیتا

دانلود Terraria 1.2.11979 – بازی محبوب جزیره شناور اندروید + 3 مود + دیتا

Terraria – جزیره شناور یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های ماجراجویی طراحی شده دقیقا همانند بازی معروف MineCraft برای دستگاه های اندرویدی است که استودیوی بازیسازی 505 Games Srl ان را با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه نموده است و اگر بگوییم تا به امروز +1 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان تنها از گوگل پلی خریداری شده است، باور نمی کنید! پس از اجرای بازی وارد سرزمین سرسبز و بسیار زیبایی می شوید که خلاقیت ساکنین آن باعث به وجود آمدن مناظر جالب و دل انگیزی شده است ؛ اما به طور ناگهانی یک اتفاق ناگوار و دل خراش در آن رخ می دهد ؛ هیولا ها و غول های سرزمین تاریکی به آن هجوم می آورند و هر چیزی را که در جلوی راهشان باشد، به نابودی می کشند و دیگر اثری از سرسبزی بر جای نمی ماند! شما به عنوان شخصیت اصلی و یک پسر شجاع وارد داستان می شوید تا با قدرت خلاقیت خود، همه چیز را به حالت اولیه برگردانید و دشمنانی را که به مرز و بوم آن ها تجاوز کرده اند، به طور کلی نابود سازید. برای این کار نیاز به یک قلعه و پناهگاه کوچکی دارید تا در مواقع ضروری به آن جا بروید و برای نبرد های بعدی آماده شوید. هر چند در Terraria چندین سلاح کلاسیک برای مبارزه طراحی شده اند ولی این خلاقیت شماست که حرف اول را می زند و با ایده های جالبی که بر روی محیط تخریب پذیر بازی پیاده می کنید، اهداف از پیش تعیین شده تان را عملی می سازید. مراحل اولیه این بازی در سرزمین اجدادی دنبال می شوند اما پس از گذشت زمان وارد بخش های رویایی و زیبایی هم می شوید که روی ابر ها و آسمان هستند! با جمع آوری امتیاز و پول قادر به خرید مواد اولیه برای سلاح، لباس و آیتم های دیگری هستند که برای انجام ماموریت ها لازم اند. با وجود این که بازی دارای گرافیک دو بعدی و پلتفرمر است اما گیم پلی بی نظیری دارد.

ادامه مطلب
آپدیت دانلود Plants vs. Zombies™ 2 4.6.1 – بازی زامبی ها و گیاهان 2 اندروید + مود + دیتا

آپدیت دانلود Plants vs. Zombies™ 2 4.6.1 – بازی زامبی ها و گیاهان 2 اندروید + مود + دیتا

Plants vs. Zombies 2 HD نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
بلوک برترین برنامه ها