ربات تلگرام

دوستان من ربات تلگرام اندروید ماها افتتاح شد

برای رفتن به ربات روی لینک زیر کلیک کنید

برای رفتن به ربات داخل سرچ تلگرام خود

androidmaha_bot@ را سرچ کنید خودش ربات را پیدا میکند

دانلود برنامه ابزار کلش اف کلنز

Android maha

سلام دوستان امروز برنامه ایی آوردم که میشه با اون تو کلش حمله آزمایشی کرد

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید....

ادامه مطلب

دانلود برنامه کولر هوشمند 5 پره

Android maha

سلام دوستان با این برنامه ایی که گذاشتم میتونید راحت گوشی خودتون رو خنک کنین

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب

دانلود برنامه جن یاب jinn finder

Android maha

سلام دوستان امروز براتون برنامه جن بای رو آوردم امیدوارم با این برنامه کیف کنین این برنامه برای ترسوندن است یعنی قلابی هست یه قسمت هست تو برنامه که مثلا به دوستت میگی عکس بگیر اونم که نمیدونه چجوریه میزنه رو دکمه گرفتن عکس بعد یه عکس وحشتناک میاد

ادامه مطلب
دانلود Clash of Clans 8.67.3 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید – آذرماه آپدیت

دانلود Clash of Clans 8.67.3 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید – آذرماه آپدیت

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

ادامه مطلب
دانلود FIFA 16 Ultimate Team 3.0.112594 – بازی فوتبال فیفا 16 اندروید

دانلود FIFA 16 Ultimate Team 3.0.112594 – بازی فوتبال فیفا 16 اندروید

FIFA 16 Ultimate Team 3.0.112594 عنوان جدیدترین بازی فوتبال از کمپانی معروف و نام آشنای بازیسازی ELECTRONIC ARTS می باشد که به تازگی نسخه اول آن در مارکت اندروید منتشر شد. برای اولین بار در سری بازی های فیفا شاهد ۱۲ تیم ملی بانوان شامل استرالیا , برزیل , کانادا , چین , انگلیس , فرانسه , آلمان , ایتالیا , مکزیک , اسپانیا , سوئد و آمریکا خواهیم بود . David Rutter به عنوان سخنگوی کمپانی اعلام کرده است که اضافه شدن بهترین بازیکنان زن و تیم های ملی در این فرانچایز , یکی از بزرگترین رویدادهایی است که برای EA Sports رخ داده است . جالب است بدانید اضافه شدن تیم های ملی بانوان , برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۳ با جمع کردن بیش از ۲۰ هزار امضا توسط یکی از مقامات وقت اسپانیا با نام Verónica Boquete صورت گرفت . طبق گفته سازندگان بازی , امکان برگزاری مسابقات تیم بانوان در مقابل تیم مردان وجود ندارد و پلیر می تواند تنها در بخش در مسابقات معمولی , آنلاین و تورنومنت ها با سایر تیم های ملی بانوان به رقابت بپردازد . در این نسخه ۷۸ استادیوم وجود دارد که ۵۰ عدد از آنها از روی نمونه های واقعی و با بالاترین جزئیات شبیه سازی شده است .
با بازی فیفا ۱۶ برای اندروید انقلابی در بازی های فوتبالی پیش رو خواهید شد! لحظات طلایی بی نظیری در بازی Fifa 16 ایجاد کنید. از بهبود کنترل بازی در بخش هافبک گرفته تا دفاع بهتر, ستارگان بیشتر و گیم پلی کاملاً تغییر یافته… نسخه ی 2016 بازی فیفا بیش از 10 هزار بازیکن و 500 تیم را شامل می شود و بیش از 30 استادیوم واقعی از سراسر جهان را در خود دارد.
در این عنوان از جمله تیم های فوتبالی زنانی که وجود دارد می توان به استرالیا، کانادا، برزیل، چین، انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک، اسپانیا، سوئد و ایالات متحده امریکا اشاره کرد. EA برای افزودن فوتبال زنان به این نسخه بازیکنان مشهوری همچون Sydney Leroux, Abby Wambach, Alex Morgan و Megan Rapinoe بازیکنان تیم ملی امریکا را برای همکاری دعوت کرده است تا از موشن کپچر آنها جهت ایجاد انیمیشی واقعی تر استفاده نماید.

ادامه مطلب
دانلود Call of Duty®: Heroes 2.1.0 - بازی ندای وظیفه: قهرمانان برای اندروید

دانلود Call of Duty®: Heroes 2.1.0 - بازی ندای وظیفه: قهرمانان برای اندروید

Call of Duty®: Heroes 2.1.0 نسخه ای دیگر از سری بازیهای اکشن ندای وظیفه برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط کمپانی مطرح Activision منتشر شده و بصورت رایگان در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است. در این بازی شما به عنوان یک فرمانده کارکشته ظاهر میشوید که رهبری گروهی از قهرمانان و سربازهای جان سخت را بر عهده میگیرید و وظیفه دارید آنها را در ماموریتهای مختلف به سمت پیروزی هدایت کنید. علاوه بر این نیروهای زمینی، گروهی از پهپادها هم در آسمان منتظر دستور شما هستند تا هر هدفی را در زمین مورد حمله قرار دهند. در کنار حملات نباید از پایگاه خود غافل شده و دفاع از آن را از یاد ببرید. با پیشرفت در بازی و کسب امتیاز میتوانید پایگاه خود را گسترده تر نموده و آنرا به یک دژ نفوذناپذیر تبدیل کنید. همانطور که مشاهده میکنید بازی دارای ویژگیهایی در سبک استراتژیک میباشد که میتواند خبر خوشی برای علاقه‌مندان این سبک باشد. نکته جالبی که توجه طرفداران حرفه‌ای سری Call of Duty را بخود جلب خواهد کرد حضور شخصیتهایی از نسخه های مختلف این بازی در نسخه حاضر است که میتواند خاطرات عملیاتهای گذشته را زنده کند! از جمله این کاراکترها میتوان به حضور Price, Soap و Harper اشاره کرد.

ادامه مطلب
دانلود Empires and Allies 1.14.921072 – بازی استراتژیکی آنلاین رایگان اندروید

دانلود Empires and Allies 1.14.921072 – بازی استراتژیکی آنلاین رایگان اندروید

Empires and Allies 1.14.921072.production عنوان بازی پرهیجانی در ژانر استراتژیک برای سیستم عامل Android بوده که استودیو Zynga آن را در شبکه گوگل پلی منتشر ساخته است. امپراطوریتان را به کمک ارتشی که در اختیار دارید، در یکی از مناطق خالی به وجود بیاورید. پس از بنای ساختمان های اولیه از جمله مقر فرماندهی و برجک های دفاعی، برای نبرد هایی که پیش رو دارید، آماده شوید.

ادامه مطلب
دانلود Dragons: Rise of Berk 1.16.12 بازی اژدهایان اندروید

دانلود Dragons: Rise of Berk 1.16.12 بازی اژدهایان اندروید

Dragons: Rise of Berk 1.16.12 بک بازی استراتژیک برای سیستم عامل اندروید از Ludia Inc می باشد که از روی نسخه دوم انیمیشن معروف چگونگی آموزش اژدها طراحی شده است. شصیخت های اصلی انیمیشن همانند Hiccup و Toothless هم در بازی حضور دارند و برای سخت دهکده و قبله رویایی که در ذهن دارید، به کار کمک می کنند و آموزش های اولیه و مورد نیاز را برای او توضیح می دهند. پس از ساخت و نامگذاری دهکده در بازی Dragons Rise of Berk نیاز به ایجاد ساختمان های مهمی دارید که در اولویت قرار دارند و زندگی اهالی و ساکنان شهر را به شدت تحت تاثیر مثبت قرار می دهند و باید ساخته شوند. پس از این که وسایل اولیه را برای زندگی فراهم کردید، اژدهای خود را برای دفاع از سرزمینتان و گذراندن اوقات فراغت تعلیم می دهید و به صورت روزانه باید آذوقه و غذای او را تامین کنید.
اژدهایی که تربیت می کنید، در بسیاری از کار های ساده یا پیچیده دهکده به کمکتان می آید و با قدرت های خاصی که در درون او نهفته شده است، کار ها را آسان خواهد کرد. به طور کلی در Dragons Rise of Berk تعداد ۱۸ نوع اژدها با نژاد های متفاوت وجود دارد و انتخاب آن بر عهده بازیکن گذاشته شده است. اما نحوه تعلیم اژدها باید در راه درست انجام بگیرد تا به طور اتفاقی، صدمات جبران ناپذیری را به محیط وارد نکند و به همه یاری برساند. به وجود آوردن دهده افسانه ای وایکینگ ها در بازی Dragons Rise of Berk به این سادگی نیست و باید چندین ساعت بر روی طراحی شهر و ظاهر آن کار کنید تا به حد مطلوبی برسد و نتیجه آن را ببینید. گرافیک بازی کاملا سه بعدیست و قابلیت زوم در هر یک از مراحل مورد نظر امکان پذیر می باشد تا اطراف و همسایگان خود را به خوبی بشناسید و رفتار شایسته ای داشته باشید.

ادامه مطلب
دانلود Muscle Run 1.2.3 – بازی مسابقات اتومبیل رانی اندروید

دانلود Muscle Run 1.2.3 – بازی مسابقات اتومبیل رانی اندروید

Muscle Run 1.2.3 یک بازی بسیار زیبا و جذاب اتومبیل رانی با گرافیک فوق العاده برای اندروید میباشد که توسط استودیوی بازیسازی Wonderwood Games LLC در مارکت اندروید منتشر شد ه است. در این بازی زیبا شما باید یک مسیر که پر از احساسات و خطر است را انتخاب کنید و در مسابقات شرکت کنید و با برنده شدن میتوانید با پولی که به دست می آورید برای خود یک گاراژ بخرید و کم کم آن را پر از اتومبیل های اسپرت کنید. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بسیار بالا ، گیم پلی جذاب و چالش برانگیز ، مسیرهای مختلف و جذاب برای مسابقه ، اتومبیل های عضلانی زرق و برق دار قرن بیستم ، بهینه شده برای تبلت ، ۶ اتومبیل منحصر به فرد ، الهام گرفته از اتومبیل های عضلانی قرن بیستم . ، بیش از ۷۰ دستاورد ، ۴۵ سطح ارتقاء برای هر یک از ماشین ها.

ادامه مطلب
دانلود Ironkill: Robot Fighting Game 1.5.98 – بازی مبارزه ربات ها اندروید + دیتا

دانلود Ironkill: Robot Fighting Game 1.5.98 – بازی مبارزه ربات ها اندروید + دیتا


Ironkill: Robot Fighting Game 1.5.98 یک بازی اکشن مبارزه‌ای میان ربات‌ها است که بازیکن در آن کنترل یک جنگجوی مکانیکی را بر عهده دارد و باید مبارزه کرده تا به قهرمان بلامنازع لیگ مرگ آهنین تبدیل شود. در این بازی تنها با استعدادها می‌توانند از قاره‌ای به قاره‌ای دیگر رفته و با ساخت و ارتقاء روبات‌ها همه رقبا را شکت دهند. در این بازی می‌توانید از طریق فیسبوک دوستانتان را به مبارزه دعوت کنید.

ادامه مطلب
دانلود All Guns Blazing v1.804 بازی اکشن تیراندازی برای اندروید

دانلود All Guns Blazing v1.804 بازی اکشن تیراندازی برای اندروید

ماشه را بکشید و به سوی هدف شلیک کنید، بازی All Guns Blazing v1.804 در سبک شوتر و تیراندازی با گرافیکی سه بعدی توسط استودیوی بازیسازی Mobile Gaming Studios به تازگی برای اندروید منتشر شده است. می‌توانید به رده‌های جنایی صعود کنید، به کارتل ملحق شوید و به پایگاه‌های مختلف حمله ور شوید. آمریکا در انتظار شماست، امپراتوری جنایی خود را با بدترین جنایتها بسازید! شما میتوانید به بانکها حمله کنید و هرچیزی که با ارزشی که آنجا میبینید از پول و سکه گرفته تا اشیای قیمتی دیگر را به سرقت ببرید ، از ما میشنوید به خودروهای زرهی هم رحم نکنید ! . شروع بازی از منطقه‌ای کوچک آغاز می‌شود و رفته رفته تمام آمریکا را در بر می‌گیرد و سپس با پیوستن به کارتل‌های اصلی به خاک مکزیک می‌رسد.

ادامه مطلب
دانلود CSR Racing 3.3.0 – بازی مسابقات اتومبیل رانی اندروید + دیتا

دانلود CSR Racing 3.3.0 – بازی مسابقات اتومبیل رانی اندروید + دیتا

CSR Racing 3.3.0 یکی از برترین بازیهای اتومبیل رانی ارایه شده برای سیستم عامل اندروید است که توسط NaturalMotionGames منتشر شده و توانسته با بیش از 100 میلیون بار دانلود رکورد جالب توجهی ثبت کند. در این بازی که جزو بازی های منتخب سردبیران گوگل پلی نیز است، شما شاهد رقابتهای درگ در خیابانها و مسیرهای مختلف شهری خواهید بود که در کنار گرافیک خارق العاده و گیم پلی اعتیادآور میتواند تا مدتها شما را سرگرم کند. علاوه بر اینها 70 اتومبیل شناخته شده و پرطرفدار هم از جمله هنسی ونوم، موستانگ کبری و پاگانی زوندای معروف در بازی گنجانده شده است که میتواند جذابیت بازی را دو چندان کند.

ادامه مطلب
دانلود Build a Kingdom 1.9.2 بازی ساخت پادشاهی اندروید

دانلود Build a Kingdom 1.9.2 بازی ساخت پادشاهی اندروید


Build a Kingdom 1.9.2 به فارسی ساخت پادشاهی جدیدترین بازی استراتژیکی کمپانی بزرگ و نام آشنای بازی سازی GIGL است که نسخه اول آن دقایقی پیش در مارکت گوگل عرضه شد و گت اندروید افتخار دارد مانند همیشه به عنوان اولین سایت ایرانی آنرا خدمتتان معرفی کند. در این بازی که به سبک مدیریتی است شما باید امپراطوری خود را بنا کرده و با ایجاد ساختمان های گوناگون از جمله خانه ها، مزارع، کارگاه ها، نانوایی ها و ... امپراطوری خود را گسترش داده و به پادشاهی توانا تبدیل شوید.

ادامه مطلب
دانلود Snowboard Party 2 v1.0.0 بازی اسنوبورد پارتی 2 اندروید

دانلود Snowboard Party 2 v1.0.0 بازی اسنوبورد پارتی 2 اندروید


Snowboard Party 2 v1.0.0 بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب و هیجان انگیز برای اندروید می باشد. در این بازی شما سوار بر اسکیت بوردهای مختلف باید بتوانید بازی را انجام دهید. در این بازی باید با استفاده از اسنوبورد بتوانید حرکات مختلف و زیبایی انجام دهید. این بازی این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید با انجام دادن حرکاتی بسیار زیبا امتیازات بیشتری به دست بیاورید. شما می توانید حرکات بسیار زیبایی در این بازی اندروید انجام دهید. همچنین با ترکیب کردن حرکات نمایشی مختلف می توانید حرکاتی جدید ایجاد کنید. همین حرکات می توانند سبب شوند که امتیاز بیشتری به دست بیاورید. با انجام حرکات امتیازی بیشتر به دست خواهید آورد و می توانید بدین ترتیب بورد های جدید و همچنین آیتم های جدید برای خودتان خریداری کنید. در این بازی شخصیت های مختلفی برای انجام اسکیت سواری وجود دارند که می توانید هرکدام از آنها را که خواستید انتخاب کرده و با استفاده از همان، بازی را پیش ببرید. با به دست آوردن سکه های بیشتر قادر خواهید بود تا این شخصیت ها را شخصی سازی کنید و آیتم های مختلفی را برای آنها خریداری کنید. به عنوان مثال شما می توانید کاپشن های دلخواه خود را برای آنها بپوشانید. یا حتی کلاه، کفش، بورد، عینک و … که مد نظر خودتان است را برای آنها خریداری کنید. در بخش گیمپلی بازی که نقطه قوت اصلی آن می باشد، شما می توانید در بیش از 21 منطقه مختلف به رقابت با دیگر ورزشکاران بپردازید. Ratrod Studio برای اینکه شما را به اندازه کافی سرگرم و ترغیب کند، چندین نوع بازی از جمله Time-Attack , Free Style, Half Pipe , Big Air و … قرار داده است که در هر کدام باید به نکته خاصی دقت کنید. در بخش Free Style می توانید به صورت تمرینی بازی کنید تا با سبک و سیاق آن آشنا شوید.
اسنوپرد پارتی 2 به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند به صورت آنلاین با سایر دوستان خود در سراسر جهان به رقابت بپردازند. در این بازی شما این امکان را دارید تا با مهارت های خودتان را به رخ دوستانتان بکشید. البته باید توجه داشته باشید افرادی که از سراسر جهان در این بازی حضور دارند نیز حرفه ای هستند و مهارت های بسیار زیادی دارند، پس قبل از این که به رقابت های آنلانپین پا بگذارید، سعی کنید حتما مهارتهایتان را به خوبی افزایش داده باشید و با بیشتر حرکات تکنیکی و ترکیب انها آشنا باشید تا در جلوی حریف هایتان، حرفی برای گفتن داشته باشید.
این بازی در مکان های مختلفی انجام می شود که در طول بازی شاهد محیط هایی چدید خواهید بود و هیچگاه محیط بازی برایتان یک نواخت نخواهد شد. گرافیک بسیار عالی کار شده است. از طرفی گیم پلی منحصر به فرد و عالی این بازی سبب شده است که آن را به یکی از بهترین بازی های اسنوبورد تبدیل کند. صداگذاری این بازی نیز بسیار عالی و به نوبه ی خود کم نظیر طراحی شده است که همین موضوع تاثیر بسیار زیادی بر روی گیم پلی آن داشته است و سبب هرچه بیشتر هیجان ان می شود.

ادامه مطلب
دانلود Rayman Adventures 1.0.2 بازی ماجراهای ریمن اندروید

دانلود Rayman Adventures 1.0.2 بازی ماجراهای ریمن اندروید

Rayman Adventures 1.0.2 سری جدیدی از بازی پرطرفدار ریمن در سبک ماجرایی و آرکید برای اندروید بوده که توسط شرکت Ubisoft Entertainment عرضه شده است. بعد از ماه ها انتظار، بالاخره یوبیسافت به این انتظارات پایان داد. نسخه جدید با نام ماجراهای ریمن برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر شده تا باری دیگر با این شخصیت دوست داشتنی به سفرهای مختلفی بروید. اما این بار، کنترل کامل شخصیت در اختیار خود بازیکن خواهد بود. بر خلاف ورژن قبل که کاراکتر به صورت خودکار، شروع به دویدن می کرد، در این نسخه خودتان می توانید حرکت کنید یا بایستید! دوستان Rayman هنوز هم با او در ماجراجویی ها شرکت می کنند. با اتمام چندین ماموریت می توانید شخصیت هایی همانند Barbara را آزاد یا همان Unlock کنید. افراد دیگری هم هستند که در طول راه به کمکتان می آیند. اگر از طرفداران این فرنچایز باشید، بدون شک با تمامی این کاراکترها نیز آشنایی کامل خواهید داشت.
توانایی ها و مهارت های شخصیت ها شاید نسبت به یکدیگر از نظر ظاهری تفاوت داشته باشند، ولی در عمل از تفاوت چندانی برخوردار نمی باشند. پس نیازی نیست از همان ابتدا برای آنلاک کردنشان، تلاش بسیار زیادی بکنید. معماها و پازل های موجود نسبت به قبل، به مراتب جذاب تر و البته پیچیده تر شده اند. موجودات زردرنگی به نام Lum در این سری هم وجود دارند. در صورتی که مقدار قابل توجهی از این Lum ها را جمع آوری کنید، امکان تهیه آیتم های جدید برایتان فراهم می شود.

ادامه مطلب
دانلود Battlefield Frontline City 2 BFF2 v2.1.1 بازی میدان نبرد: شهر خط مقدم 2 اندروی

دانلود Battlefield Frontline City 2 BFF2 v2.1.1 بازی میدان نبرد: شهر خط مقدم 2 اندروی

Battlefield Frontline City 2 BFF2 v2.1.1 نسخه دوم بازی اکشن و جذاب در سبک تیراندازی برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط توسعه دهنده ای با نام طویل Codelabs Studio.Furious Racing and Sniper Shooter منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. داستان بازی به مانند نسخه اول در آینده و در سال 2030 جریان پیدا میکند، دورانی که دنیا به دو دسته تقسیم شده است. در این سمت جهان روسیه با اروپا متحد شده و اتحادیه یوراسیا را بوجود آورده اند و در طرف دیگر آمریکا با کشورهای آمریکای جنوبی متحد شده و قاره متحد آمریکا را با نام اختصاری UCA شکل داده اند. قاره های آسیا و آفریقا هم بر اثر جنگ هسته ای نابود شده و همه چیز از بین رفته است؛ حتی کشور قدرتمند چین که با خاک یکسان شده است. بشر دوباره رو به عصیانگری گذاشته در حال نابود کردن خود میباشد. پس از سه سال جنگ مداوم بر سر نفت، اکنون فقط پالایشگاههای اوراسیا در شهر ولگگراد (Volgograd) که با نام استالینگراد هم شناخته میشود پا برجا مانده و در واقع تنها منبع انرژی به شمار میرود. اتحادیه آمریکا که بصورت کاذب نسبت به منابع انرژی خود مطمئن بود اکنون با بحران روبرو شده و چاره ای جز وارد شدن به یک نبرد دیگر را ندارد، بنابراین به حالت آماده باش در آمده و قصد حمله به این شهر استراتژیک را دارد. گویا تاریخ دوباره تکرار شده و نبرد استالینگراد بازآفرینی خواهد شد.
حالا نوبت شماست که وارد این داستان جنگی بشوید؛ شما میتوانید به عنوان یکی از تک تیراندازان زبده یوراسیا وارد نبرد شده و از شهر خود در برابر متجاوزینی که از کیلومترها دورتر به سمت شما حمله کرده اند دفاع کنید و یا میتوانید با قهرمانان آمریکایی یکی شده و برای پیروزی هر کاری که از دستتان بر می‌آید انجام دهید. تصمیم با خود شماست!

ادامه مطلب
دانلود بازی Dangeon-Quest 2.0.0.7

دانلود بازی Dangeon-Quest 2.0.0.7

Dungeon Quest بازی جدید ، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما در نقش یک جنگجوی قدرتمند هستید که باید با نیروهای پلید و جادویی به مبارزه بپردازید! در این بازی برای شکست طلسم هایی که در حال احاطه کردن کل شهر هستند ، بازی سلاح های جادویی با قدرت بالا در اختیار شما قرار داده است و می توانید با جمع اوری اقلام موجود در بازی سلاح های خود را ارتقا داده و مهارت های جدید و خاص را برای شکست سریع تر و کاری تر به دست آورید. بازی بیش از 100 مرحله ی چالش برانگیز را شامل می شود و در پایان هر مرحله مهارت ها و قدرت خود را با مبارزه ی با غول ها محک خواهید زد و یک بازی سراسر چالش برانگیز را تجربه می کنید .

ادامه مطلب
دانلود Agent Dash 4.3.0.261 – بازی عبور از موانع اندروید

دانلود Agent Dash 4.3.0.261 – بازی عبور از موانع اندروید

Agent Dash 4.3.0.261 بازی بسیار جذاب و مهیج بوده که در آن باید به سرعت بدوید و از موانع به سرعت عبور کرده و از زیر یا روی موانع مختلف بگذرید و شاید گاهی مجبور باشید با کامیون های بزرگ روبرو شوید و با تکنیکی خاص آن ها را کنار بزنید. همانند سایر بازی ها در سبک مشابه برای افزایش سرعت می توانید از جت و موشک استفاده کنید که البته در این صورت باید دقت و سرعت عمل خود را نیز افزایش دهید زیرا ممکن است به ناگهان با یک مانع سخت روبرو شوید و در صورت دقت نکردن، امتیازتان را از دست می دهید و مجبور به شروع مرحله از ابتدا خواهید شد. در بازی Agent Dash دو شخصیت زن و مرد وجود دارند که در هر مرحله می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.
سیستم کنترل بازی بسیار خوب طراحی شده و باعث می شود تا در طول بازی کنترل خوبی بر روی حرکات خود داشته باشید و به سرعت در برابر موانع عکس العمل نشان دهید. گیم پلی و گرافیک بازی Agent Dash بی نظیر است و می توان گفت در نوع خود فوق العاده بوده و می تواند نظر هر گیمری را به خود جلب کند و باعث شود تا آن فرد این بازی را جزو بازی های محبوب گوشی خود قرار دهد و از انجام آن هیچ وقت خسته نشود. موسیقی موجود در طول بازی بسیار عالی طراحی شده و دارای افکت های صوتی بسیار زیبا است که جوی خاص به بازی می دهد. در بازی Agent Dash شما با یک سبک خاص و پر هیجان روبرو هستید که هر چه به مراحل بالاتر می روید و با موانعی سخت تر روبرو می شوید این هیجان بیشتر می شود. پس دقت و سرعت عمل خود را بسیار بالا ببرید، زیرا کوچکترین اشتباه قابل جبران نیست و سعی کنید تمام سکه ها و امتیاز های داخل هر مرحله را جمع آوری کنید زیرا نیازی شدیدی به آن ها خواهید داشت تا بتوانید وسایل خود را ارتقا ببخشید.

ادامه مطلب
دانلود کستل کلش Castle Clash 1.2.791 - بهترین بازی استراتژیکی برای اندروید

دانلود کستل کلش Castle Clash 1.2.791 - بهترین بازی استراتژیکی برای اندروید

Castle Clash 1.2.791 کستل کلش بهترین بازی استراتژیک ارایه شده برای اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی معروف IGG.COM در مارکت اندروید منتشر شده است. در این بازی باید با ساخت قلعه و استراتژی های مختلف با دشمنان به مبارزه بپردازید تا پیروز شوید. علاوه بر این باید یک ارتش قدرتمند از قهرمانان و موجودات افسانه ای بزرگ و کوچک ساخته و به مقابله با دشمنان بپردازید. Castle Clash امتیاز خوب 4.6 را در گوگل پلی ثبت کرده است. کاربران عزیز توجه داشته باشند که این بازی برای اجرا نیازمند اینترنت است.

ادامه مطلب
دانلود Sniper Fury 1.0.0l بازی خشم تک تیرانداز اندروید

دانلود Sniper Fury 1.0.0l بازی خشم تک تیرانداز اندروید


Sniper Fury 1.0.0l جدیدتری عنوان بازی اکشن در سبک تیر اندازی ساخته شده توسط استودیوی معروف و خوش آوازه Gameloft می باشد که بتازگی در مارکت اندروید منتشر شده است. شما یک تک تیر انداز هستید که وظیفه شما پشتیبانی از نیروهایی است که در خط مقدم برای نابودی دشمنان میجنگند. بیش از 130 مرحله جذاب و هیجان انگیز با گرافیکی خارق العاده و هوش مصنوعی بالا منتظر شماست تا از جان دوستان و سایر سربازان دفاع کنید تا نگذارید کشور شما توس بیگانگان تصاحب شود. انواع مختلف سلاح در بازی مورد استفاده قرار گرفته است که تمامی جدید و مدرن هستند سبک بازی از حالت اکشن و اپن ورد (گردش آزادنه میان بازی) پشتیبانی می کند . توجه داشته باشید که بازی کاملا آنلاین بوده و برای اجرا اینترنت مورد نیاز می باشد.

ادامه مطلب
معرفی ساختمان جدید دفاعی Eagle Artillery

معرفی ساختمان جدید دفاعی Eagle Artillery

ساختمان جدید دفاعی Eagle Artillery معرفی شد

ساختمان دفاعی جدید یعنی Eagle Artillery قابلیت ارتقاء تا لول ٢ را دارد و این ساختمان کل دهکده شما را پوشش می دهد ولى همانند مورتار یک محیط کوچک از اطراف خود را نمی تواند پوشش دهد و از همین نقطه ضربه پذیر است با حمله و پیاده کردن نیرو توسط دشمن ،  این ساختمان دفاعی فعال میشود و شروع به شلیک توپ های هوایی می کند .

اطلاعات بیشتر در مورد این ساختمان دفاعی و تاریخ آپدیت بازی را در ادامه مطلب بخوانید ...

ادامه مطلب
قهرام جدید در حالت دفاع

قهرام جدید در حالت دفاع

Grand Warden در دفاع از دهکده شما چگونه عمل می کند ؟

قهرمان جدید Grand Warden (محافظ بزرگ) نام دارد که دیروز معرفی شد و دیدیم در حالت حمله به دهکده های دیگر چگونه عمل می کرد و حال به بررسی این می پردازیم که در حالت دفاعی چگونه از دهکده شما محافظت خواهد کرد ! این قهرمان جدید محدوده ای را برای نیرو های شما فراهم می آورد که در آن محدوده به آنها جان می بخشد و به سلامتی آنها می افزاید نام قابلیت قهرمان ، Eternal Tome (تومه ابدی) است که هنگام فعال کردن قابلیت این قهرمان، تمامی نیرو های داخل محدوده Grand Warden، آسیب نمی بینند و قدرت آن ها نیز افزایش می یابد.

اطلاعات بیشتر و فیلمی از عملکرد دفاعی آن در ادامه مطلب ملاحظه نمایید ...

ادامه مطلب

قهرمان جدید کلش اف کلنز معرفی شد

"Grand Warden" یا  "نگهبان بزرگ" بالاخره رونمایی شد !!!

 وظیفه اصلی این قهرمان دادن سلامتی به نیروها است ، این قهرمان در دو حالت زمینی و هوایی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد در حالت زمینی از میان دیوار ها میتواند عبور کند و سربازان زمینی را سلامتی به آنها اهدا کند و در حالت هوایی با اینکه مورد هدف ایر دینفس و تله های هوایی قرار می گیرد ولی سربازان هوایی را سلامتی می دهد ...
در ادامه مطلب توضیحات بیشتر و همچنین فیلمی از عملکرد این قهرمان مشاهده نمایید ...

ادامه مطلب
مینیون لول هفت

مینیون لول هفت

آپدیت جدید کلش آف کلنز : مینیون لول هفت ! همچنین به مدت یکساعت می توانید با پنج عدد جم Heroes, Barracks, Spell Factory را بوست کنید! که قبلا دوساعت با ده عدد جم بود که تنها مزیتی دارد صرفه جویی در زمان است و شاید شخصی فقط بخواهد یکساعت بازی کند و فرصت دو ساعت بازی را نداشته باشد و اگر تمایل داشته باشد دوباره می تواند با پنج عدد جم ساختمان های مزبور را بوست کند ! توضیحات بیشتر در ادامه مطلب آمده است ...

ادامه مطلب
ویچ لول سه

ویچ لول سه

آپدیت جدید کلش آف کلنز : ویچ لول سه معرفی شد و تعداد اسکلتهای همراه ویچ نیز از هشت عدد به ده عدد افزایش یافت! ویچ لول سه برای تاون هال یازده در دسترس است و حداکثر ده اسکلت میتواند بفرستد و آپدیت بعدی هزینه سرچ برای یافتن حریف در تاون هال ده از 1000 سکه طلا به 900 سکه طلا کاهش یافت ....

در ادامه مطلب هم فیلمی از ویچ لول سه برایتان گذاشته ایم که ملاحظه نمایید ....

ادامه مطلب

کپی برداری

سلام دوستان کپی برداری از مطالب وبلاگ اندروید ماها آزاد است ولی به شرطی که بنویسین منبع رو اندروید ماها

موفق باشین

تا لحظاتی دیگر بازی های جدید میذارم

ممنون

مطالب کلشی هم میذارم

مطالب اعضا

آراملبخندلبخندلبخندخنده

یه چیز خوش حال کننده

از این به بعد مطالب مخصوص اعضا نیست و همه

میتونن از اندروید ماها

دانلود کنن

♣خوشحال باشین

♥عالیه

خیلی

ΛηdroÍ mÀΗª

عنوان

دوستان از این به بعد جعبه دانلود نمیذارم چون خیلی بده و وقت زیاد میگیره و نمیتونم بازی زیادی بذارم اما الان

ساده بذارم خیلی سریع وبلاگ پر بازی میشه ممنون

آزمایشی

دوستان گلم امروز بازی انتشار نشده

و اگ انتشار شده

بازی خوبی نیستن به خاطر همین

امروز بازی نذاشتم

ولی فروم رو فعال کردم

بیایین به فروم

salam

بچه ها

آدرس من در تلگرام

makhto@

بیایین

sghl

ggg

بلوک برترین برنامه ها