دانلود Text Plus Gold 5.9.9 برنامه ساخت شماره مجازی آمریکا!

دانلود Text Plus Gold 5.9.9 برنامه ساخت شماره مجازی آمریکا!

textPlus Gold Free Text Calls برنامه ای قدرتمند در زمینه ارسال پیام های متنی و ایجاد تماس صوتی از طریق اینترنت با تلفن های همراه یا ثابت در سراسر جهان است.

ادامه مطلب
دانلود PicsArt – Photo Studio 5.20.3 – استودیو عکس قدرتمند اندروید + پکیج فونت فارسی

دانلود PicsArt – Photo Studio 5.20.3 – استودیو عکس قدرتمند اندروید + پکیج فونت فارسی

PicsArt – Photo Studio کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین اپلکییشن ویرایش تصویر برای اندروید می باشد که با دانلود بیش از 70 میلیون بار و با دارا بودن امتیاز 4.7 از 5.0 در پلی استوری پرطرفدارترین فوتو ادیتور به شمار می رود که با نصب ان برروی اسمارت فون خود می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار می دهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید.

ادامه مطلب
دانلود GBWhatsApp 4.25 – نصب همزمان چند واتس اپ اندروید

دانلود GBWhatsApp 4.25 – نصب همزمان چند واتس اپ اندروید

GBWhatsApp – جی بی واتس اپ اپلیکیشن محبوب نصب همزمان چند واتس اپ برای دستگاه های اندرویدی است که بر اساس بیس اصلی واتس اپ طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی هایی را که در نسخه اصلی واتس اپ وجود دارد را به همراه ویژگی های اضافی نظیر حذف محدودیت های ارسال تصویر، حجم ویدئو و … را در خود دارد! شاید عنوان مناسبی را نتوانسته باشیم برای این پست انتخاب کنیم و لی مطمئنا منظور اصلی را رسانده ایم ؛ اپلیکیشن جی بی واتس اپ در کنار نسخه اصلی و دیگر نسخه های ویرایش شده واتس اپ نظیر “واتس اپ پلاس” ، “واتس مپ” ، “Wap” و غیره نصب می شود و با ان می توانید شماره جدیدتان را ثبت کنید. این نرم افزار برای همه افراد کاربردی خواهد بود خصوصا ان دسته از افرادی که دارای چند شماره هستند و میخواهند حساب همه ان ها را در یک گوشی داشته باشند! همه ویژگی های این نرم افزار به همین چندین مورد ختم نمیشود ؛ اخرین نسخه ی کاربردی این برنامه برای دانلود قرار داده شده که می توانید ابتدا ویژگی های ان را مشاهده و سپس اقدام به دریافت آن نمایید.

ادامه مطلب
دانلود OfficeSuite 8 Pro + PDF 8.6.5044 – آفیس سوئیت 8 اندروید!

دانلود OfficeSuite 8 Pro + PDF 8.6.5044 – آفیس سوئیت 8 اندروید!

OfficeSuite 8 Pro + PDF نسخه ی هشتم از نرم افزار پرطرفدار و فوق العاده ی آفیس کمپانی موبایل سیستم برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن نسخه ی فول و پولی (پرداخت شده) آن را برای شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. نسخه ی هشتم این نرم افزار عالی همانند نسخه ی هفتم هست به گونه ای که با آن می توانید به آسانی به ایجاد، مشاهده، چاپ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت بپردازید و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید! نسخه هشت نسبت به نسخه قبلی دارای پیشرفت های زیادی است و با دارا بودن یک رابط کاربری جدید تجربه ای متفاوت از برنامه های آفیس را در موبایل و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد.

ادامه مطلب

فاو آیکن جدید ما

آپلود عکس

قالب نویس

سلام دوستان من به یک قالب نویس حرفه ایی نیاز دارم تا برای وب سایت اندروید ماها قالب بنویسه حرفه ایی

اگر کسی هست بیاد آیدی تلگرام           

 

 

Hackertanha@

دانلود Bladebound 0.44 – بازی نقش آفرینی تیغه شمشیر اندروید + مود + دیتا

دانلود Bladebound 0.44 – بازی نقش آفرینی تیغه شمشیر اندروید + مود + دیتا

Bladebound – تیغه شمشیر بازی محبوب و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن و نقش آفریتی از استودیوی Artifex Mundi sp. z o.o برای اندروید است که با دارا بودن سیستم فوق العاده مبارزه تجربه یکی از بهترین بازی های RPG را برایتان به ارمغان می آورد. در این بازی انواع شخصیت ها و شمشیرزن هایی ماهر با قدرت های منحصر به فرد در اختیار شما قرار دارند که می توانید ان ها را به نبرد با شیاطین دعوت کنید! داستان این بازی به صورت روبرو توسط سازنده بیان شده است: “وقتی که اخرین جنگجوی سرزمین بازی در یک دوره ی پر هرج و مرج شکست خورد، جهان در یک تاریکی مطلق فرو رفت! هم اکنون پس از گذشت قرن ها یک قهرمان ظهور کرده تا میراث ارزشمند سرزمین را برگرداند و شیطان را از سرزمین و محل زندگیشان رانده و صلح و ارامش را به  این سرزمین هدیه دهد! اگر احساس می کنید که می توانید جهان در هم شکسته ی بازی را دوباره به حالت قبل برگردانید تحت هیچ شرایطی Bladebound را از دست ندهید چرا که مجدوب طراحی، گرافیک و صداگذاری آن خواهید شد.

ادامه مطلب
دانلود Hearthstone Heroes of Warcraft 4.3.12266 – بازی قهرمانان وارکرفت اندروید + دیتا

دانلود Hearthstone Heroes of Warcraft 4.3.12266 – بازی قهرمانان وارکرفت اندروید + دیتا

Hearthstone Heroes of Warcraft به فارسی آتشدان: قهرمانان وارکرفت بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های کارتی از استودیوی بازیسازی Blizzard Entertainment, Inc برای دستگاه های اندرویدی است که توانسته در مدت زمان محدودی بیش از 5.000.000 دانلود را داشته باشد و به عنوان یکی از برترین بازی های کارتی اندروید معرفی شود! در این بازی شما و حریفتان به نوبت کارت هایی با ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فرد رو می کنید تا یکدیگر را شکست دهید و به سراغ حریف بعدی بروید! چیزی که این بازی را نسبت به رقبای مشابه متمایز می‌کند، استفاده از کاراکتر‌ها و کلاس‌های اختصاصی وارکرافت، گرافیک بالا و البته قابلیت ترکیب و ساخت آیتم‌های متفاوت و Disenchant کردن آن‌هاست. گفتنی است در این نسخه همچنین افزونه “گوبلین‌ها در برابر ژنوم‌ها” نیز حضور دارد. اگر به بازی های خاص اندروید در زمینه ی کارتی علاقه دارید و یا حتی به شخصیت های معروف وارکرفت علاقه مندید به هیچ وجه بازی Hearthstone Heroes of Warcraft را از دست ندهید.

ادامه مطلب
دانلود Block City Wars 4.3.2 – نبرد در شهر پیکسلی اندروید + مود + دیتا

دانلود Block City Wars 4.3.2 – نبرد در شهر پیکسلی اندروید + مود + دیتا

Block City Wars یک بازی فوق العاده زیبا و محبوب در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی DGames Apps برای دستگاه های اندرویدی است که دارای گرافیکی پیکسلی و به صورت سه بعدی (3D) می باشد و به صورت مقابل در پلی استور عرضه شده است: “به شهر پیکسلی خوش آمدید! به جهان پیکسلی و پهناور بازی که جنگ و آشوب آن را فرا گرفته است، قدم بگذارید! مراحل را به اتمام برسانید، به تارج و دزدی ماشین های آخرین سیستم بپردازید، به انجام ورزش پارکور در کوچه و خیابان های شهر بپردازید، دشمنانتان را یکی پس از دیگری نابود کنید و یا هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید و یکی از بهترین بازی های اکشن را تجربه کنید!” در بازی Block City Wars انواع ماموریت های مختلف و چالش برانگیز نظیر رانندگی اتومبیل، انجام حرکات پارکور، نابودی دشمنان و … به شما محول می شود که باید ان ها را به خوبی انجام دهید. دو حالت مختلف تک نفره و چند نفره (مولتی پلیر) در بازی وجود دارد که در حالت یک نفره ماموریت ها را خودتان پشت سر می گذارید و در حالت چند نفره با کاربران سراسر جهان به رقابت می پردازید! به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازی های پیکسلی هستید و دوست دارید یکی از جدیدترین ها و بهترین های این سبک را تجربه کنید به هیچ وجه Block City Wars را از دست ندهید.

ادامه مطلب
دانلود Pinball HD Collection 1.0.1 – بازی پینبال فوق العاده اندروید + دیتا

دانلود Pinball HD Collection 1.0.1 – بازی پینبال فوق العاده اندروید + دیتا

Pinball HD Collection – پینبال اچ دی کالکشن بازی جدید پینبال با گرافیک خیره کننده و طراحی بی نظیر از استودیوی App Holdings برای اندروید است که چند روز قبل در پلی استور عرضه شده و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما کاربران گرامی معرفی نماییم! بدون شک با سری بازی های معروف پین بال آشنایی دارید، همان بازی که در ویندوز ایکس پی هم به طور پیش فرض قرار گرفته است و ممکن است با ان خاطراتی داشته باشید ؛ پخش موسیقی هایی بسیار هیجان انگیز در کنار هدایت توپ در پس زمینه هایی کاملا سه بعدی و بسیار هیجان انگیز دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی پین بال را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند! بازی های مختلف پین بالی برای اندروید عرضه شده است که همگی بالای 1 گیگ دیتا دارند ولی بازی ای که پیش روی شماست تنها با حجم کلی معادل 213 مگابایت آمده است تا تجربه ی بهترین بازی پین بال اندرویدی را به شما بچشاند! اگر از علاقه مندان به بازی های پینبال هستید تحت هیچ شرایطی نسخه کامل Pinball HD Collection را از دست ندهید چرا که از دانلودش پشیمان نخواهید شد!

ادامه مطلب
بلوک برترین برنامه ها