دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس برای اندروید و کامپیوتر

دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس برای اندروید و کامپیوتر

توضیحات برای کامپیوتر:

Mozilla Firefox 42.0 Final محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

توضیحات برای اندروید:

Firefox Browser for Android 42.0.2 مرورگر موزیلا فایرفاکس یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد. فایرفاکس از حریم خصوصی شما به شدت محافظت می کند و در برابر هکر های اینترنتی بسیار مقاوم است. شما می توانید صفحات متعددی را با این نرم افزار باز کنید. بدون شک فایرفاکس بهترین مرورگر اندروید می باشد. قابل توجه است که از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به ایمن بودن و پر سرعت بودن مرورگر اشاره کرد.

 

ادامه مطلب
گرفتن شارژ رایگان

گرفتن شارژ رایگان

آموزش گرفتن شارژ رایگان برای همه اپراتور ها رایگان رایگان

•این آموزش کاملا رایگان است

•و در وبلاگ های دیگر به قیمت خیلی زیاد به فروش میرسد

•برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

•آموزش دارای چندین بخش است لطفا همه را دانلود کنین

•این هک نیاز به روت دارد

•و باید دستگاه شما یعنی موبایلتون روت باشه

•اگ برنامه روت نیاز داشتین خودم براتون میذارم

ادامه مطلب

به زودی....

دوستان من به زودی

برنامه اندورید

و کامپیوتر

کامپیوتر ولی بازی هم میذاریم

♦خیلی زود ولی

به زودی........

دانلود Plants vs. Zombies™ 2 4.2.1 – بازی زامبی ها و گیاهان 2 اندروید + مود + دیتا آپدیت

دانلود Plants vs. Zombies™ 2 4.2.1 – بازی زامبی ها و گیاهان 2 اندروید + مود + دیتا آپدیت

Plants vs. Zombies 2 HD نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

ادامه مطلب
دانلود بازی دودل جامپ Doodle Jump 3.9.0

دانلود بازی دودل جامپ Doodle Jump 3.9.0

Doodle Jump یکی از پرطرفدارترین، اعتیاداورترین و هیجان برانگیزترین بازی های تفریحی و کلاسیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دریافت بیش از 50 میلیون بار از مارکت اندروید در صدر بازی های برتر اندرویدی قرار دارد و دارای امتیاز 4.0 از 5.0 می باشد که امروز قصد معرفی آن را داریم! اگر بخواهیم توضیحاتی در مورد بازی اراوه دهیم بهتر است اینگونه آغاز کنیم که خلاصه ی تمام ایده آل های یک بازی کوچک در بازی دودل جامپ جمع اوری گردیده و آن ایده آل چیزی جز بازی کردن با یک دست در زمان بیکاری نیست! در این بازی شما نقش یک موجود عجیب و غریب با نام دودل را بازی می کنید که راهش را با پرش بر روی سکوی های بی پایانی به سمت بالا ادامه می دهد! می توانید اسمارت فون خودتان را به چپ و راست خم کنید تا موجودتان بر روی هوا به این طرف و آن طرف برود و اگر از یک طرف صفحه نمایش به بیرون بروید از طرف دیگر به داخل می آید. همچنین می توانید بر روی صفحه بزنید تا موجودتان شلیک هم بکند! زمین عمودی پیش روی شما پر است از اشیائی که به شما کمک کنند و یا اینکه شما را از رفتن و صعود به بالا باز دارند! فنرهای موجود بر روی بعضی از سکوها موجب می شوند تا 3 برابر اندازه ی معمول بپرید! هرچه که به بالاتر بروید سکوهایی که تکان می خورند یا سکوهای شکننده و همینطور موجودات دیگر که دشمن شما هستند بیشتر می شوند و هیجان بیش از پیش می گردد! در واقع از امتیاز بیست هزار به بعد است که این بازی بسیار زیباتر و مهیج تر می شود!

ادامه مطلب
دانلود LEGO® Ninjago: Shadow of Ronin 1.0.6 – بازی فوق العاده لگو نینجاگو اندروید + دیتا

دانلود LEGO® Ninjago: Shadow of Ronin 1.0.6 – بازی فوق العاده لگو نینجاگو اندروید + دیتا

LEGO® Ninjago: Shadow of Ronin جدیدترین سری بازی های محبوب و فوق العاده لگو از استودیوی Warner Bros. International Enterprises برای اندروید است که همین چند دقیقه قبل با قیمت 4.99 دلار مارکت بزرگ گوگل عرضه گردید و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن لگویی معرفی کنیم و بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! شخصیت منفی بازی Shadow of Ronin، همانطور که از نام بازی هم پیداست، Ronin نام دارد؛ فردی که به واسطه سلاحی با نام Obsidian Glaive و ارتش آهنین سامورایی های خود، خاطرات نینجاها را دزدیده است. حال دیگر نینجاها نمی دانند که چطور بایستی عناصر مختلف را در مبارزات خود به کار بگیرند. بازیکنان وظیفه دارند که هر چه سریعتر Obisidian را پیدا کنند تا اینکه Ronin به هدف شوم خود، یعنی توقف Ninjago برای همیشه، دست پیدا نکند.اگر شما این برنامه تلویزیونی را دنبال کرده باشید، احتمالا با مکان هایی همچون Toxic Bogs ،Ice Temple و دهکده کوهستانی Spinjago آشنایی دارید. تمامی این قسمت ها در بازی هم وجود دارند و نینجاها در دهکده ای که به آن اشاره کردیم، تحت تعلیم Grand Sensei Dareth و Sensei Wu هستند. بازیکنان با Spinjitzu، قابلیت های خود را در به کار گرفتن عناصر طبیعت استفاده می کنند تا اینکه راه خود را از میان دشمنان و موانع مختلف پیدا کنند.

ادامه مطلب
دانلود Ant Smasher 7.93 بازی له کردن مورچه ها برای اندروید

دانلود Ant Smasher 7.93 بازی له کردن مورچه ها برای اندروید

بیش از 500 میلیون دانلود از مارکت آندروید برای Ant Smasher 7.93 یک افتخار بزرگ به حساب می آید ! در این بازی محبوب و پر طرفدار ، بایست مورچه هایی که بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند را با انگشتان خود نابود کنید ! یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کودکان ! سرعت خود را در کشتن مورچه ها افزایش دهید ، مهم نیست شخص بازی کننده دختر یا پسر باشد ، رقابت جالبی شکل خواهد گرفت ، مراقب باشید ! تنها مورچه ها نیستند ! نباید زنبورهای عسل را لمس کنید ، این بازی محبوب مناسب برای تمامی افراد ، بدون هیچگونه محدودیت سنی ! امیدواریم از گذران اوقات بیکاری خود با Ant Smasher لذت ببرید.

ادامه مطلب
دانلود Samurai Siege 1307.0.0.0 - بازی استراتژیک تخت سامورایی برای اندروید

دانلود Samurai Siege 1307.0.0.0 - بازی استراتژیک تخت سامورایی برای اندروید

Samurai Siege 1307.0.0.0 یکی از بازیهای استراتژیک اعتیادآور ارایه شده برای سیستم عامل اندروید می باشد که تاکنون بیش از 3 میلیون کاربر را از سرتاسر جهان بخود جذب کرده است. در این بازی شما باید دهکده خود را به یک پایگاه مستحکم تبدیل کرده و با ایجاد یک ارتش قدرتمند از سامورایی ها، نینجاها و سایر اساطیر فرهنگ شرق به مصاف دشمنان بروید. در گیم پلی بازی علاوه بر مبارزه با سایر کاربران امکان پیوستن به یکدیگر و ایجاد یک اتحاد قدرتمند برای رقابت گروهی نیز وجود دارد (مشابه بازی Clash of Clans).
کاربران عزیز توجه داشته باشند که بازی نیازمند اینترنت است.

ادامه مطلب
ساخت بنر رایگان و پولی

ساخت بنر رایگان و پولی

•این بنری که مشاهده میکنین سومین بنر ما هست

•درصورت خواستن یا سفارش کامنت بدین قیمت فقط یه شارژ هزاری

•بنر های رایگان هم هست ولی اون ها به پای سفارشی ها نمیرسن

•سفارشی ها خیلی عالی درست میشن

•ولی رایگان ها کیفیتش کمه

•راستی یادم رفت اندازه تصویر رو هم ارسال کنین

•مثلا الان همین عکس اندازه اش 150*300 هستش اینطوری برامون کامنت بدین

بلوک برترین برنامه ها