دانلود SNIPER X WITH JASON STATHAM 1.2.0 – بازی تک تیراندازی با جیسون استتهام اندروید

دانلود SNIPER X WITH JASON STATHAM 1.2.0 – بازی تک تیراندازی با جیسون استتهام اندروید

SNIPER X WITH JASON STATHAM 1.2.0 نام یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی زیبا به شما نقش بازیگر معروف فیلم های هالیوودی یعنی جیسون استتهام داده خواهد شد. وظیفه شما در این بازی نابود کردن دشمنان و تروریست ها میباشد. خود را آماده ی نبردی نفس گیر و هیجان انگیز با دشمنان و تروریست ها کنید. شما باید دشمنان ، افسران ، وسایل نقلیه و حتی هواپیماهای بدون سرنشین را از بین ببرید. بازی در حالت اول شخص و از دید جیسون استاتهام دنبال می شود. کنترل کاراکتر به طور کامل در دست شما نیست، بلکه در هر مرحله به طور خودکار جابجا می شود و شما تنها نقش هدفگیری و شلیک را به عهده می گیرید. Sniper X با توجه به حجم نه چندان بالایش، گرافیک سه بعدی خوب و چشم نوازی به گیمر ارائه کرده است. سبک گرافیکی بازی چیزی است میان سل شید و بازی های واقع گرایانه، که از اولی انیمیشن های روان و از دومی جزئیات بالای محیط را وام گرفته. Sniper X با توجه به حجم نه چندان بالایش، گرافیک سه بعدی خوب و چشم نوازی به گیمر ارائه کرده است. سبک گرافیکی بازی چیزی است میان سل شید و بازی های واقع گرایانه، که از اولی انیمیشن های روان و از دومی جزئیات بالای محیط را وام گرفته. این بازی زیبا دارای گرافیکی سه بعدید و زیبایی دارد که شما را مجذوب خود خواهد کرد. همچنین در این بازی زیبا قادر خواهید بود اسلحه خود را سفارشی سازی و ارتقا دهید.

ادامه مطلب
دانلود Forge of Empires 1.65.0 - بازی استراتژیک پیشرفت امپراطوریها برای اندروید

دانلود Forge of Empires 1.65.0 - بازی استراتژیک پیشرفت امپراطوریها برای اندروید

Forge of Empires 1.65.0 یک بازی استراژیک جدید و جذاب برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط کمپانی هامبورگی InnoGames GmbH منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بازی شما در نقش حاکم یک شهر ظاهر شده و حکومت بر آن را آغاز میکنید. با توسعه و آبادانی شهر خود میتوانید قلمرو خود را گسترش داده و در نهایت یک امپراطوری قدرتمند تشکیل دهید. همانند سایر بازیهای استراتژیک، در طول این بازی نیز شما وظایف مختلفی را باید انجام دهید؛ از ساخت و ساز بناهای گوناگون گرفته تا جستجوی تکنولوژیهای جدید برای پیشرفت شهر که البته باید در این زمینه کاملا هوشمندانه عمل کرده و با برنامه عمل کنید. برای گسترش قلمرو خود میتوانید به مناطق مجاور سر زده و آنها را تحت کنترل خود در آورید؛ برای اینکار دو راه پیش رو دارید. اول اینکه وارد مذاکره شده و با صلح و آرامش منطقه مورد نظر را به سرزمین تحت سلطه خود اضافه کنید؛ چنانچه به توافق نرسیدید میتوانید از راه دوم استفاده کنید و آن چیزی نیست جز جنگ و خشونت!

ادامه مطلب
اندروید ماها تقدیم میکند

اندروید ماها تقدیم میکند

بچه ها امروز برنامه و بازی های زیادی گذاشتیم

امیدوارم از این برنامه و بازی ها لذت خیلی زیادی ببرید

دانلود DEAD TARGET: Zombie 1.5.9 - بازی هدف مرده: زامبی برای اندروید نسخه مود

دانلود DEAD TARGET: Zombie 1.5.9 - بازی هدف مرده: زامبی برای اندروید نسخه مود

"در سال 2040 جنگ جهانی سوم اتفاق افتاده و نقشه جهان دچار تغییرات گسترده می شود. وزیر دفاع قراردادی را با کمپانی CS Corporation امضا می کند که بر اساس آن زندانی ها به قاتلین شرور تبدیل می شوند. اما در این بین کمپانی CS خیانت کرده و رییس جمهور را تهدید میکند که اگر خواسته های آنان را برآورده نکند، زامبی ها را در مناطق مختلف آزاد خواهد کرد و این چنین عصر نابودی فرا می رسد.
پس از مدتی کمپانی CS با آلوده کردن کامل یک شهر نشان می دهد که بر خواسته هایشان استوار هستند و در صورت پیروی نکردن رییس جمهور کل کشور را به نابودی خواهند کشید. تیم ویژه ای از کماندوها به منطقه اعزام شده و به جمع آوری اطلاعات می پردازند تا ارتش حمله گسترده ای را تدارک ببیند. اما در این بین عملیات بر اساس برنامه پیش نمی رود و شما به همراه مامور M تنها بازماندگان گروه می شوید. هیچ فرصتی برای اشتباه وجود ندارد، چرا که کوچکترین لغزش مساویست با مرگ."
اینها بخشی از داستان بازی DEAD TARGET: Zombie 1.5.9 است که توسط استودیوی بازیسازی VNG GAME STUDIOS برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در این بازی شما وظیفه دارید با نجات مامور M به سمت پایگاه نیروهای خودی حرکت کنید و در طول مسیر با زامبی هایی که به سمت شما حمله ور میشوند مقابله کنید. برای نجات بشریت آماده شده و وارد عرصه شوید!
چنانچه از طرفداران بازیهای تیراندازی شخص اول هستید، میتوانید این بازی را هم امتجان کنید.

ادامه مطلب
دانلود Invasion: Modern Empire 1.27.1 بازی استراتژیکی جنگی اندروید

دانلود Invasion: Modern Empire 1.27.1 بازی استراتژیکی جنگی اندروید

Invasion: Modern Empire 1.27.1 یک بازی استراتژیک و گرافیکی برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط یکی از توسعه دهندگان برتر گوگل پلی بنام tap4fun منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. بازی در بحبوحه جنگ آخرالزمانی که در سال 2020 اتفاق می افتد جریان پیدا میکند؛ شهرها یکی پس از دیگری در حال نابودی بوده و بین قدرتهای بزرگ بر سر حکومت بر جهان درگیریهای مرگباری شکل گرفته است. شما به عنوان یکی از دولتها وارد عرصه نبرد شده و موجودیت خود را اعلام میکنید. همانند اکثر بازیهای این سبک شما باید پایگاهی مستحکم برای خود ایجاد نموده و ارتشی نیرومند گردآوری کنید و با پیروزی در نبردهای مختلف به همگان اثبات کنید که چه کسی میتواند کنترل دنیا را در دست گرفته و بر آن حکومت کند. این نکته را هم اشاره کنیم که همانطور که در لابلای توضیحات اشاره شد، برخلاف اکثر بازیهای استراتژیک، داستان این بازی در آینده اتفاق افتاده و تجهیزات موجود در آن همگی مدرن و پیشرفته هستند.

ادامه مطلب
دانلود بازی فرار از معبد تمپل ران 1.19

دانلود بازی فرار از معبد تمپل ران 1.19

بازی Temple Run 2 v1.19 یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد! بلکه شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید نهایتاً‌ امتیاز بالاتری به‌دست خواهید آورد. نسخه‌ی اول این بازی تا مدت‌ها جزء جذاب‌ترین بازی‌های رکوردزنی بود و حالا نسخه ۲ این بازی با تغییراتی هیجان‌انگیز منتشر شده است. هم اکنون در سراسر دنیا بیش از 500,000,000 میلیون کاربر این بازی مهیج و نفس گیر را انجام می دهند .

ادامه مطلب
دانلود بازی جنگ(نبرد)هلیکوپتر ها GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D 2.1.0 برای اندروید

دانلود بازی جنگ(نبرد)هلیکوپتر ها GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D 2.1.0 برای اندروید

GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D 2.1.0 بازی هیجان انگیز و اکشن نبرد با هلیکوپتر است که از سوی استدیوی بازی سازی TheOne Games برای اندروید ارایه شده است. در این بازی جنگی سرگرم کننده شما کنترل هلیکوپترهای نظامی پیشرفته را در اختیار گرفته و به تروریستها و دشمنان مختلف در گوشه و کنار جهان حمله برده و آنها را نابود می کنید. نکته جالب اینکه برخی از ماموریتهای موجود در بازی از روی نمونه های واقعی شبیه سازی شده اند!

ادامه مطلب
دانلود بازی موتور سواری در اتوبان پر ترافیک  Race the Traffic Moto 1.0.15

دانلود بازی موتور سواری در اتوبان پر ترافیک Race the Traffic Moto 1.0.15

Race the Traffic Moto 1.0.15 یک بازی مهیج برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط استودیوی Play365 منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. شاید نام بازی به اندازه کافی گویای گیم پلی و محتوای آن باشد، اما باید خدمت کاربران گرامی عرض کنیم که با نصب این بازی شما به یک موتورسوار حرفه ای - البته از نوع مجازی - تبدیل خواهید شد که باید وارد بزرگراه شده و با انجام سبقتها و حرکات خطرناک به جمع آوری امتیاز بپردازید. هر چقدر که ریسک پذیر تر بوده و خطرناک تر برانید امتیازهای بیشتری کسب خواهید کرد که میتوانید از آنها برای ارتقای موتورسیکلت خود استفاده کنید. با هر بار سبقت گرفتن هم نیتروی موتورسیکلت شما تقویت خواهد شد که میتوانید در مسیرهای مستقیم و خلوت از آن برای رسیدن به حداکثر سرعت بهره ببرید. از جهات بسیاری میتوان Race the Traffic Moto را نسخه موتوری بازی بسیار معروف و پرطرفدار Traffic Racer دانست، با یک تفاوت و آن اینکه در این بازی امکان رقابت و مسابقه دادن با هوش مصنوعی هم فراهم شده است؛ پس چنانچه از هواداران بازی Traffic Racer هستید و از آن لذت میبرید، پیشنهاد میکنیم این بازی را هم امتحان کنید. البته فراموش نکنید که بعد از انجام این بازی باید برای مدتی از نشستن پشت فرمان وسایل نقلیه واقعی جدا خودداری کنید!

ادامه مطلب
بلوک برترین برنامه ها