دانلود بازی Jetpack joyride 1.8.10

دانلود بازی Jetpack joyride 1.8.10

ازی Jetpack Joyride 1.8.10 یک بازی اکشن بسیار زیبا و کم حجم می باشد که می تواند شما را سرگرم کند. Jetpack Joyride یکی از محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی های کمپانی Half brick برای سیستم عامل اندروید می باشد که نخست برای آیفون منتشر شده بود و برنده ی جوایز مختلفی از جمله بهترین بازی اکشن ۲۰۱۲ می باشد که در این بازی شما باید با جت پکی که دارید آزمایشگاه های دشمنان خود یعنی دانشمندان را نابود کنید. در هر مرحله باید دشمنان را نابود کرده تا به مخفیگاه آنان برسید و آن را از بین ببرید. این بازی برروی گوشی های با سیستم پایین نیز اجرا شده و یکی از بهترین بازی های اکشن سیستم عامل اندروید می باشد.

ادامه مطلب
دانلود بازی تانکهای آهنین 1.82

دانلود بازی تانکهای آهنین 1.82

Iron Tanks 1.82 بازی آنلاین نبرد تانکهای پیشرفته و تخیلی است که اخیرا از سوی Extreme Developers برای هواداران بازیهای جنگی ارایه شده است. در این بازی شما با استفاده از تانکهای آینده به مبارزه با دوستان خود میپردازید. در طول بازی با کسب امتیازهای بیشتر میتوانید تانک خود را ارتقا دهید که در این صورت سرعت و قدرت تهاجمی آن افزایش پیدا خواهد کرد. خود را در میان میدانی آتشین تصور کرده و برای نبردی سخت آماده شوید! باز هم تاکید میکنیم که این بازی نیازمند اینترنت است.

ادامه مطلب
دانلود بازی کلش اف لرد 2        clash of lords 2

دانلود بازی کلش اف لرد 2 clash of lords 2

Clash of Lords 2 – برخورد اعیان 2 نسخه ی دوم از بازی فوق العاه زیبا و سرگرم کننده ی جنگ پادشاهان برای سیستم عامل اندوید می باشد که در سبک بازی های استراتژیک طراحی گردیده و با دارا بودن گرافیک اچ دی بسیار عالی تجربه یک بازی منحصر به فرد و بسیار جذاب را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در نسخه ی دوم بازی نیز همانند ورژن قبلی می بایستی که یک امپراطوری قدرتمند را بسازید و با رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست دهید و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید و رفته رفته قدرت خودتان را چندین برابر نمایید! شما در نقش رهبر امپراطوری می بایستی که با جمع اوری مواد معدنی متعدد سرمایه ی خود را افزایش دهید و از سرمایه ی اندوخته ی خود برای ارتقای سرزمین و خرید تجهیزات مختلف بهره ببرید و با قدرتی بیش از پیش همه ی امپراطوری ها را سرنگون سازید و منحصر به فردترین امپراطوری را از ان خود گردانید.

ادامه مطلب
دانلود بازی Sunway Surf 1.48.3

دانلود بازی Sunway Surf 1.48.3

اگر از طرفداران بازی های موبایلی باشید، بدون شک بازی اعتیادآور و پرطرفدار Subway Surfers را می شناسید، همان بازی ای که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می کنند! در بازی موج سواران مترو شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید! در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن ها می توانید هیجان را بالا برده ، بازی را به سادگی بکشانید و آپگرید ها را بخرید!

امروز نیز شاهد منتشر شدن نسخه ی لندن بازی فوق برای اندروید بودیم که با نام Subway Surfers به صورت رایگان در پلی استوری در دسترس دوستداران بازی های اکشن تفریحی قرار گرفت! در این بازی شما در نقش جک در متروهای یونان به ماجراجویی مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم ین سازید! اگر از دوستداران بازی های ساب وی سرفرس هستید پیشنهاد می دهیم نسخه ی لندن آن را از دست ندهید!

ادامه مطلب
ازمایشی

ازمایشی

مطلب آزمایشی

عضو شوید

سلام دوستان من برای دسترسی راحت تر به مطالب لطفا در وبلاگ عضو شوید

دانلود بازی وحشتناک سلندر من 1   نسخه 1.04

دانلود بازی وحشتناک سلندر من 1 نسخه 1.04

Slender Man Origins 1 Full نسخه ی اول از بازی بسیار ترسناک و محبوب سلندرمن از استودیوی BIGZUR برای دستگاه های اندرویدی است که در دو نسخه رایگان و پولی در پلی استور عرضه شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه Full و Paid آن را برای شما داریم که نسخه پرداخت شده بازی با قیمت 4.99 دلار است! داستان نسخه اول بازی از این قرار است که کودکانی در یک مدرسه عادی در حال درس خواندن بوده اند و به طور اتفاقی ناپدید می شوند! پلیس تحقیقات بسیاری بر روی این مدرسه و دلیل ناپدید شدن کودکان انجام داد اما هیچ یک از آن ها موفقیت آمیز نبود و هیچ سرنخی و مدرکی دلیل بر این که چرا کودکان ناپدید شده اند پیدا نشد! هم اکنون شما باید یک ماجراجویی جدید را برای پیدا کردن دلیل ناپدید شدن کودکان آغاز کنید و…! اگر از علاقه مندان به بازی های ماجراجویی و ترسناک هستید تحت هیچ شرایطی Slender Man Origins 1 Full را از دست ندهید.

ادامه مطلب

ازمایشی

آزمایشی

این یک مطلب آزمایشی است لطفا با زدن به ادامه مطلب وقت خود را هدر ندهید ممنون

خوش آمد گویی

سلام دوستان عزیز به وبلاگ من خوش آمدید یه چتروم هست لطفا بهش سر بزنین ادرس:kookojachat.ir/chat

سر بزنین

بلوک برترین برنامه ها