برگرفته از اعماق یک شوتر خاطره انگیز | نقد و بررسی Deus Ex: The Fall

Deus-Ex-The-Fallزمانی که برای اولین بار نامی از عنوان Deus Ex: The Fall برده شد،بسیاری از هواداران قدیمی این بازی،گمان کردند یک بار دیگر با یک عنوان AAA و کنسولی طرف اند،اما در نهایت،تنها چیزی که برایشان وجود داشت،نا امیدی بود.چشیدن طعم یک نقش آفرینی بسیار بزرگ مانند سری Deus Ex،تجربه ای است که هواداران این عنوان بر روی پلتفرم های اصلی(pc,PS3,X360)می خواستند،و خبر عرضه شدن آخرین نسخه از این سری،یعنی Deus Ex: The Fall،آن هم برای پلتفرم های همراه(iOS,Android)به جز یک خبر بد برای هواداران قدیمی این سری،چیزی بیش نبود.اما در جبهه ی دیگر،این خبر به یکی از مهم ترین رویداد های پلتفرم های همراه مبدل شده بود و انتظار بسیاری از آن می رفت.اکنون این عنوان در دست ماست.شاید تعداد کسانی که از این رویداد ناراحت شدند،بیشتر از امثال ما ها باشد که اخبار پلتفرم های همراه را پیگیری می کنیم،اما باید قبول کرد نقش اسمارتفون ها و تبلت ها روز به روز در صنعت گیم پررنگ تر و پررنگ تر می شود،و در این بین،این ناشر های بزرگ هستند که می توانند کلمه ی “محدودیت” را از روی این دیوایس های همراه بردارند.

ادامه مطلب

دانلود بازی اعتیاد آور Dr. Driving v1.25

دانلود بازی اعتیاد آور Dr. Driving v1.25 + تریلر

Dr. Driving یک بازی فوق العاده زیبا و اعتیاد آور می باشد که نسخه جدید آن منتشر شده است. در این بازی زیبا شما در نقش یک راننده حرفه ای باید ماموریتی که به شما داده می شود را به اتمام برسانید. این ماموریت ها ممکن است رسیدن به یک مکان در زمان معین و یا دریفت و مسابقه سرعت باشد. با گذشت مراحل می توانید با پول بدست آمده ماشین های بهتری بخرید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

دانلود بازی ویولت Violett v1.23 همراه دیتا

دانلود بازی ویولت Violett v1.23 همراه دیتا + تریلر

یکی از بزرگترین و بهترین بازی ماجراجویی برای اندروید تا به امروز

Violett یک بازی ماجرایی فوق العاده زیبا می باشد که شما را به چالش می کشد. وارد دنیایی عجیب و پر از شگفتی شوید. دختر جوانی به اسم ویولت که از زندگی عادی خو خسته شده است و به خارج از شهر می رود، وارد باغ اسرار آمیزی میشود. در این باغ خانه ای قدیمی و شبح وار قرار دارد. ناگهان او متوجه می شود که تمام اتفاقاتی که در طول زندگی برایش رخ داده فقط در چند لحظه اتفاق افتاده است! نوری در آن نزدیکی توجه او را جلب می کند، زمانی که به آن نور می رسد خود را در یک محل جدید و کاملا متفاوت می یابد. این محل بسیار زیبا است اما خطرات بسیاری هم دارد. در این مکان ارواحی وجود دارند که قادر به حرکت دادن اجسام می باشند. چه چیزی در انتظار این دختر بچه است؟ آیا می توانید ملکه عنکبوت ها را شکست دهید و خود را آزاد کنید؟

ویژگی های بازی:

- جهان منحصر به فرد

- پازل و معماهای چالش برانگیز

- گرافیک فوق العاده بالا

- الهام گرفته از داستان آلیس در سرزمین عجایب

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی فوق العاده را از دست ندهید.

ادامه مطلب

دانلود بازی اصول Principia v1.4.0.1

دانلود بازی اصول Principia v1.4.0.1

به دنیای Principia خوش آمدید! این بازی تاکنون بیشتر از ۳ میلیون بار دانلود شده است! در این بازی باید به ربات کمک کنید تا با ایجاد پل، وسایل نقلیه و اختراعات مختلف به هدف نهایی خود برسد. این بازی از قوانین فیزیک پیروی کرده و در مراحل بالاتر بدون شک شما را به چالش خواهد کشید. با استفاده از ۱۵۰ ابزار موجود در جعبه ابزار وسایل جدیدی اختراع کنید، همچنین می توانید از سیستم های پیشرفته الکتریکی استفاده کرده و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. پیشنهاد می کنیم به هیج وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید!

ادامه مطلب

دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی The Descent v1.03 همراه دیتا

دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی The Descent v1.03 همراه دیتا

نصب کاملا آفلاین (تست شده بر روی اکسپریا زد۱)

افسانه های باستانی همه درست می باشند، اما هیچکس به آنها اعتقاد ندارد حداقل تا زمانی که دچار مشکل شود! شما انتخاب می کنید، گذشته را فراموش کرده و به زندگی عادی خود ادامه دهید. چگونه می توانید بیخیال باشید مادامی که زندگی دختری در خطر است؟ (کتاب مردگان) چه چیزی را برای شما بازگو می کند؟ آیا به چیزهایی که می بینید اعتقاد دارید؟ در حال حاضر نه تنها زندگی دختر شما در خطر است بلکه خود را میان دنیای مرده ها و زنده ها می یابید! می توان گفت داستان بازی بی نظیر است و بازیکن را درگیر می کند. نکته شگفت انگیز دیگر در مورد این بازی این است که پایان داستان بازی به شخصیت شما و کارهایی که انجام می دهید بستگی دارد. جنگل آمازون، بیابان و غارها تمامی این مکان ها را باید به تنهایی طی کنید زیرا کسی به کمک شما نمی آید! پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

ادامه مطلب

دانلود بازی اقامتگاه شیطان ۴ – Resident Evil 4 v1.0 همراه دیتا

دانلود بازی اقامتگاه شیطان ۴ – Resident Evil 4 v1.0 همراه دیتا

نسخه انگلیسی و قابل نصب بر روی تمامی گوشی ها

نصب کاملا آفلاین تست شده 

داستان بازی Resident Evil 4 شش سال پس از نابودی شهر راکون رخ می دهد. در این بازی کنترل شخصیت اصلی بازی لیان اسکات کندی را بر عهده خواهید داشت. دختر رئیس جمهور توسط گروهی نامشخص ربوده شده است. لیان، شخصی است که باید او را نجات داده و به وطن بازگرداند. اطلاعات نشان می داد که دختری که بسیار شبیه اشلی است در یک روستای اسپانیایی دیده شده است. حال لیان باید خود را به این روستا برساند و دختر رئیس جمهور را نجات دهید. تحقیقات بیشتر نشان می دهد که عامل اصلی این ماجرا فردی به نام لوس ایلامینادوس می باشد که رئیس گروه خاصی می باشد. حال سرنوشت اشلی گراهام به فعالیت های شما بستگی دارد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید!

ادامه مطلب

دانلود بازی کشتار دسته جمعی ۲ – Overkill 2 v1.39 همراه دیتا

دانلود بازی کشتار دسته جمعی ۲ – Overkill 2 v1.39 همراه دیتا + تریلر

نصب کاملا آفلاین (تست شده بر روی اکسپریا زد۱)

آیا اسلحه ها را دوست دارید؟ اگر این چنین است پس حتما بازی Overkill 2 را نیز دوست خواهید داشت! در این بازی بیش از ۴۰ سلاح روز دنیا به صورت ۳ بعدی با تمامی قابلیت ها در دسترس بازیکن قرار می گیرند. در این بازی ماموریت شما سفر به مکان های جنگی و نابودی دشمنان با سلاح پیشرفته ای که در اختیار دارید می باشد. بسیار مراقب باشید زیرا جنگ شوخی نیست و ممکن است به دست مخالفان کشته شوید، قبل از جنگ سلاح و تجهیزات مورد نیاز خود را به دقت انتخاب کنید. می توانید سلاح های مختلفی همچون: مسلسل های سنگین، تک تیرانداز و … انتخاب کنید.

برخی از ویژگی های بازی:

- محیط ۳ بعدی و جنگ های واقع گرایانه و وجود ۴۰ اسلحه روز دنیا

- قابلیت ارتقاء سلاح های متعدد

- یک بازی تیراندازی جذاب با گرافیک خیره کننده

- قابلیت خرید زره و تجهیزات

- ترکیبی منحصر به فرد از کنترل های آسان و گیم پلی چالش برانگیز

- مبارزه با انواع تفنگ ها: مسلسل سنگین، تک تیرانداز و …

- دشمنان تشنه به خون شما هستند

- وجود هواپیماهای بدون سرنشین بی رحم

- حالت زنده ماندن با چالش های بیشتر

- مجموعه تفنگ های مختلف

- ماموریت و دستاورد های مختلف

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی فوق العاده را از دست ندهید!

ادامه مطلب

دانلود بازی بتمن : شوالیه تاریکی برمی خیزد The Dark Knight Rises v1.1.3 همراه دیتا + طلای بی نهایت

دانلود بازی بتمن : شوالیه تاریکی برمی خیزد The Dark Knight Rises v1.1.3 همراه دیتا + طلای بی نهایت

نصب کاملا آفلاین (تست شده بر روی گالاکسی اس۳)

نسخه طلای بی نهایت + آموزش انگلیسی کردن زبان بازی

The Dark Knight Rises یک بازی بی نظیر می باشد که بر اساس فیلمی با همین نام طراحی و ساخته شده است. پس از ۸ سال بروس وین تصمیم می گیرد دوباره نام بتمن را زنده کند، او با متحدان خود دیدار می کند و آماده می شود تا شهر گاتهام را نجات دهد. در این بازی برای نجات شهر گاتهام باید ماموریت های اصلی و فرعی بسیاری نظیر: نجات گروگان ها، خنثی کردن بمب، تعقیب ماشین ها و … انجام دهید تا به همه ثابت کنید قهرمان گاتهام هنوز زنده است! سیستم مبارزه ای بازی به شما این امکان را می دهد که هنگام مبارزه با دشمنان حرکت های مختلفی را انجام دهید و سریعتر آن ها را نابود کنید. اقلام پنهان داخل شهر را جمع آوری کنید و مهارت ها و تجهیزات خود را ارتقا دهید. با گذشت مراحل می آموزید که چگونه از ابزار های مختلف بتمن استفاده کنید و با استفاده از آن ها ماموریت خود را با موفقیت به پایان برسانید. نقشه بزرگ و گرافیک بالا تجربه منحصر به فردی از بازی های موبایل را در اختیار شما قرار خواهد داد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید!

ادامه مطلب

دانلود بازی چشم انداز واضح – تک تیرانداز Clear Vision 3 -Sniper Shooter v1.0.3 + نسخه بی نهایت

دانلود بازی چشم انداز واضح – تک تیرانداز Clear Vision 3 -Sniper Shooter v1.0.3 + نسخه بی نهایت

بر روی هدف خود تمرکز کرده و شلیک کنید

نفس عمیق بکشید، هدف خود را در معرض دید قرار دهید و زمانی که آماده بودید شلیک کنید! در این بازی باید در طول ۵۵ مرحله مختلف با محاسبه جهت و قدرت باد اهدافی که به شما داده می شود را نابود کنید.

ویژگی های بازی:

- سلاح های قابل تنظیم

- ۵۵ ماموریت منحصر به فرد

- کنترل بسیار آسان

- صحنه های متحرک

- داستان جذاب

- وجود صحنه های خونین

- محاسبه فاصله و جهت باد

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

توجه: برای استفاده از پول بی نهایت نسخه مزبوطه را دانلود کرده و بر روی گزینه Continue Game کلیک کنید تا پول بی نهایت باشد. (در صورت استفاده از گزینه New Game پول بی نهایت در دسترس نمی باشد.)

ادامه مطلب

دانلود بازی شکارچی سیاه چال ۴ – Dungeon Hunter 4 v1.3.0 نسخه اصلی

دانلود بازی شکارچی سیاه چال ۴ – Dungeon Hunter 4 v1.3.0 نسخه اصلی

نسخه اصلی بازی

بازیDangeon Hunter یکی از بهترین بازی ها در سبک RPG می باشد. راه خود را در داستان حماسی این بازی باز کنید و دشمنان خود را نابود کنید . شما می توانید ۴ مبارز قدرتمند را انتخاب کنید که هر کدام دارای سبک نبرد ویژه ای می باشند .در حین بازی مهارت های خود را تقویت کنید و به جنگ با هیولا ها بروید. یکی از بهترین بخش های بازی بخشMultiPlayer یا چند نفره ان می باشد که می توانید با دوستانتان و افراد دیگر به طور آنلاین بازی کنید.

ویژگی های نسخه اصلی:

- بازی به صورت آنلاین بدون محدودیت

- دانلود دیتا از طریق گوشی بدون محدودیت و نیاز به تغییر ip

- عدم بروز مشکل لایسنس و …

- قابلیت ثبت نام در سرور های گیم لافت بدون محدویت

توجه: دقت داشته باشید دیتا بازی برای پردازنده های مختلف متفاوت می باشد بعد از نصب فایل نصبی می توانید به راحتی با استفاده از Wifi دیتا بازی که دارای حجمی حدود ۹۵۹ مگابایت می باشد را دانلود و از بازی بدون محدودیت لذت ببرید.

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب
بلوک برترین برنامه ها