آموزش دانلود از آپلود بوی

 

 

وقتی میزنی رو دانلود

دوتا چیز میاد

یکیش خرید اشتراک و دانلود فوری

و یکی دیگش

دانلود با تاخیر و محدود

روی دانلود با تاخیر و محدود بزن

بعد یه ثانیه شما میاد

که پنجاه ثانیه باید صبر کنی

بعد از اون که تمام شد رو

ایجاد لینک دانلود بزن

بعدا پایین نوشته دانلود فایل رو اون بزن بعد شروع به دانلود کردن میکنه و کار تمام

 

دانلود Asphalt 8: Airborne 2.1.0L – آخرین ورژن بازی آسفالت 8 اندروید! آپدیت

Asphalt-8-Airborne-Logo

بله، بالاخره کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد! هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

دانلود Boom Beach 23.141 – بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید – بدون نیاز به دیتا آپدیت

Boom Beach Android
– ساحل بوم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازبسازی معروف Supercell خالق بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلنز (Clash of Clans) است که بالاخره پس از مدت ها انتشار نسخه ی اندرویدی آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید! شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

دانلود RESCUE: Heroes in Action 1.1.7 – بازی شبیه سازی عملیات نجات اندروید + مود + دیتا

 

 

 

RESCUE: Heroes in Action Android

RESCUE: Heroes in Actionبه فارسی نجات: قهرمانان عمل بازی جدید و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی rondomedia GmbH برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه اول آن چند ساعت قبل با قیمت 2.82 دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم بر این شد تا در اسرع وقت نسخه کاملا تست شده و پولی ان را حضور شما دوستداران بازیهای شرکت در عملیات نجات معرفی نماییم. در این بازی شما در نقش یک آتش نشان عمل می کنید به گونه ای که باید روزانه جان صدها نفر از شهروندان را نجات دهید! انواع ماموریت های حریق و نجات در مکان ها و محیط های مختلف بر عهده شما گذاشته می شود که می بایستی با سرعت و دقت بالای خود جان سریعا افراد آسیب دیده در آتش سوزی ها را نجات دداده و به افزایش امتیاز بپردازید! سناریوهای بازی تماما برگرفته از رویدادها و سوانح واقعی است و در نقاط مختلف شهر به وقوع می‌پیوندند که شما باید در اسرع وقت خود را به محل حادثه برسانید. اگر از علاقه مندان شرکت در ماموریت های آتش نشانی هستید بازی اچ دی RESCUE: Heroes in Action بهترین گزینه برای شماست.

 

 

دانلود Where’s My Water? 1.14.1 – بازی پازل حمام تمساح 1 اندروید + مود + دیتا

Where's My Water? Android

Where’s My Waterبهترین بازی پازل اندرویدی ؛ برنده ی جایزه بهترین بازی سال از استودیوی معروف و نام آشنای Disney است که با قیمت 1.99 دلار در پلی استور برای فروش قرار داده شده است و شاید باور نکنید تا به این لحظه که در حال معرفی این بازی هستم بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است! داستان بازی همگی با شخصیت دوست داشتتنی با نام “کرانکی” یک تمساح بامزه صورت می گیرد که در اعماق زمین، جایی که منابع آب باتلاقی وجود دارد زندگی می کند! این تمساح زیرک می خواهد بعد از یک فعالیت سخت روزانه دوش بگیرد ؛ اما خوب مخالفانی دارد که مانع رسیدن آب می شوند و شما باید به او آب رسانده و دقت داشته باشید همه مرحله ها را با سه ستاره به پایان برسانید! می بایست همواره مواظب عناصری مثل جلبک ها و مواد سمی باشید ؛ چون آن ها می توانند آب را سمی و غیر قابل استفاده کنند! این بازی بیش از 500 سطح مختلف در 4 داستان متنوع “Swampy، Allie، Cranky و Mystery Duck” را شامل می شود که اگر از علاقه مندان به بازی های فکری و پازل هستید پیشنهاد می دهیم Where’s My Water را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید!

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

دانلود موبوگرام

ایا میخوایی تو تلگرام افلاین بشی ولی چت کنی روح بشی

ایا میخوایی بدونی مدیر گروه کیه

ایا میخوایی تم های جورواجور برای خودتون بذارین

پس این برنامه همونیه که دنبالشی

امتحان کن

ادامه مطلب

دانلود پیام رسان ابرک

 

دانلود نرم افزار پیام رسان ابرک برای اندروید - Abrak 2.9.6

 

دانلود Abrak برای اندروید

| نرم افزار پیام رسان ابرک برای اندروید – پیام رسان و شبکه اجتماعی ایرانی |

 

Abrak 2.9.6 – نرم افزار پیام رسان ابرک نام یک نرم افزار وطنی و ایرانی به عنوان ابزار پیام رسان و شبکه اجتماعی است. شما می توانید با پیوستن به جمع ابرکی ها ، ضمن اینکه از اپلیکیشن کاملا فارسی پیام رسان و شبکه اجتماعی حمایت می کنید ، از تجربه ای امن در برقراری ارتباط رایگان با دوستانتان لذت ببرید. ابرکی ها همه و همه کاربران هم وطن و ایرانی هستند و شما می توانید به روز ترین موضوعات ، سوژه های خبری و یا وضعیت ها را بر روی تایم لاین خود با دوستان به اشتراک بگذارید. در واقع هدف اصلی ابرک ، رقابت با تلگرام و شبکه اجتماعی اینستاگرام است. اگر شما هم از کاربران این دسته از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها هستید ، پیشنهاد ما این است که شبکه اجتماعی و پیام رسان قدرتمند ابرک را از دست ندهید ؛ ابرک با مستقرسازی سرورهای قدرتمند خود در کشور عزیزمان ایران ، سرعت فوق العاده بالاتری را در برقراری ارتباط با دوستان برای شما فراهم می کند ، در واقع شما با نصب و اولین استفاده از ابرک ، از نقاط قوت آن در مقایسه با اپلیکیشن هایی نظیر واتس اپ ، تلگرام و… شگفت زده خواهید شد.

اپلیکیشن بسیار قدرتمند ابرک ، تضمین می کند که عکس ها ، موزیک ها ، ویدیوها و… در سریع ترین زمان ممکن به دست مخاطبین شما ارسال شوند ، نکته جالب توجه بهینه بودن ابرک متناسب با بسته های اینترنتی اپراتورهای داخلی است ، بدین ترتیب شما لحظاتی بسیار لذت بخش و پرسرعت را در کار با این پیام رسان و شبکه اجتماعی وطنی تجربه خواهید کرد. ابرک با دارا بودن مجموعه استیکرهای بسیار پرطرفدار که روزانه بر تعداد و مجموعه های آن نیز افزوده می شود ، در نظر دارد مفاهیم ذهنی شما را در فضایی گرافیکی برای مخاطبین ارسال کند. در ابرک می توانید به تعداد نامحدود دوستان خود را اضافه کنید و پیام ، عکس ، استیکر ، موزیک و … را به مخاطبین خود ارسال کنید ، همه این امکانات به صورت رایگان برای شما کاربران ایرانی و فارسی زبان فراهم شده است که استفاده از یک پیام رسان امن و در عین حال معتبر و بومی را به استفاده از سایر ابزارهای مشابه ترجیح می دهید. هم اکنون می توانید نسخه جدید نرم افزار پیام رسان ابرک را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ادامه مطلب
بلوک برترین برنامه ها