دانلود موبوگرام آخرین نسخه به صورت رایگان 8.2

دانلود موبوگرام آخرین نسخه به صورت رایگان 8.2

حتما شما با نرم افزار محبوب تلگرام آشنا هستید و احتمالا شما نیز یکی از کاربران این مسنجر فوق العاده اندروید هستید، در مسنجر تلگرام شما با امکانات زیادی نسبت به دیگر مسنجر ها رو به رو هستید اما امروز در سایت اسدروید قصد معرفی نرم افزار Mobogram یا همان موبوگرام را خدمت شم دوستان عزیز داریم، در نرم افزار موبوگرام علاوه بر امکاناتی که در تلگرام دارید امکاناتی دیگر که بسیار کاربردی هستند را در این مسنجر خواهید داشت!

ادامه مطلب
آپدیت دانلود Plants vs. Zombies™ 2 4.6.1 – بازی زامبی ها و گیاهان 2 اندروید + مود + دیتا

آپدیت دانلود Plants vs. Zombies™ 2 4.6.1 – بازی زامبی ها و گیاهان 2 اندروید + مود + دیتا

Plants vs. Zombies 2 HD نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود

ادامه مطلب
دانلود آسفالت 8 آخرین نسخه

دانلود آسفالت 8 آخرین نسخه

بله، بالاخره کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد! هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

ادامه مطلب
دانلود Telegram 3.8.0 – مسنجر پرطرفدار تلگرام اندروید + ویندوز

دانلود Telegram 3.8.0 – مسنجر پرطرفدار تلگرام اندروید + ویندوز

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم! در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا بی نهایت نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا 1+ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب
دانلود Alto’s Adventure 1.3 – بازی خارق العاده “ماجراجویی آلتو” اندروید + مود

دانلود Alto’s Adventure 1.3 – بازی خارق العاده “ماجراجویی آلتو” اندروید + مود

Alto’s Adventure – ماجراجویی آلتور بازی خارق العاده و کم نظیر در سبک بازی های آرکید از استودیوی بازیسازی Noodlecake Studios است که پس از مدت ها بالاخره چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه آندرویدی ان در پلی استور بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دارندگان دیوایس های اندرویدی معرفی نماییم! Alto و دوستانش سوار بر اسنوبورد به سفری شگفت انگیز می‌روند، سفر در سرزمین مادری که هرگز پایانی نخواهد داشت و می بایست همه جوره مراقب باشید تا بهترین رکورد را به نام خود بزنید! این بازی خارق العاده که مورد نقد بسیاری از نشریات و منتقدان سراسر جهان قرار گرفته ؛ ابتدا با قیمت 2 دلار برای IOS عرضه شده بود و هم اکنون نسخه اندرویدی ان به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است! شاید با خود بگویید چرا رایگان؟! سازندگان بازی می گویند که دلیل عرضه‌ ی رایگان بازی، جلوگیری از دانلود غیرقانونی آن است! مطمئنا سازندگان Alto’s Adventure به بازی معروف Monument Valley نگاه کرده و تصمیم گرفته اند بازیشان را روی اندروید رایگان عرضه کنند! بهتر است بدانید که از تمام کسانی که Monument Valley را روی اندروید بازی کرده بودند، تنها پنج درصد بازی را به صورت قانونی خریداری کرده بودند! با این حال، نسخه‌ی اندرویدی بازی هیچ فرقی با نسخه‌ی iOS نخواهد داشت ؛ یعنی با اینکه بازی رایگان است، تجربه ی بازی کاملا یکسان خواهد بود! البته استودیوی بازیسازی Snowman، سازنده‌ی بازی Alto’s Adventure، گفته که اگر افراد از بازی خوششان آمد، می توانند در داخل آن آیتم هایی را خریداری کنند تا از سازندگان بازی پشتیبانی کرده باشند!

ادامه مطلب
دانلود The Beggar’s Ride 1.03 – بازی پازل فوق العاده “سفر گدا” اندروید + دیتا

دانلود The Beggar’s Ride 1.03 – بازی پازل فوق العاده “سفر گدا” اندروید + دیتا

The Beggar’s Ride بازی جدید و فوق العاده زیبا با داستانی عالی در سبک بازی های پازل است که ابتدا برای آی او اس عرضه شده بود و چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی آن در گوگل پلی بودیم و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های فکری، پازل و ماجراجویی معرفی کنیم. داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “پیرمردی خسته در شبی تاریک راهی خانه می شود و در بین راه به طور اتفاقی ماسکی مرموز پیدا می کند! این ماسک کلیدی است به سرزمینی ناشناخته و پر از شگفتی در آن سوی باران! راهی برای رهایی و این ماسک به یک قهرمان واقعی تعلق دارد، جهان به یک ناجی نیاز داشت که این ماسک را بزند اما پیرمرد تنها یک گدا بود! پیرمرد داستان ما به لطف این ماسک به جای خانه راهی سرزمین‌هایی ناشناخته، عجیب و زیبا می‌شود… او در این سفر و برای کشف حقیقت قدرتی خداگونه دارد و…” درست حدس زدید! داستانی عمیق حکایت از یک ماجراجویی منحصر به فرد و جدید دارد، در آن باید گاهی حقیقت اطراف‍تان را تغییر دهید تا پازلی حل شود و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

ادامه مطلب

نویسنده

هر کس میخواد نویسنده سایت http://androidmaha.ir بشه کامنت بده

دانلود آپدیت جدید کلش 8.212.9 آپدیت 6 فروردین

دانلود آپدیت جدید کلش 8.212.9 آپدیت 6 فروردین

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استور از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

ادامه مطلب
کستل کلش آخرین نسخه

کستل کلش آخرین نسخه

پس از معرفی چندین بازی استراتژی برای اندروید، این بار قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبای Castle Clash را داریم که یکی از از پرطرفدارترین بازی های استراتژی در بین 10 بازی برتر در ایالات متحده و کشورهای دیگر به شمار می رود و امتیاز 4.6 از 5 نشان دهنده ی محبوبیت آن است. در این بازی شما باید با ساخت قلعه هایی مختلف و جمع اوری و ساخت یک سپاه از قهرمانان قدرتمند برای تبدیل شدن به بزرگترین جنگسالاری در جهان تلاش کنید و اعتیادآورترین بازی استراتژی را در اندرویدفون خود تجربه کنید. ارتشی را که می سازید می تواند شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها باشد و خلاقیت شماست که بازی را پیش خواهد برد و می توانید قوی ترین امپراطوری جهان را تشکیل دهید. به بازیکن های سراسر جهان حمله ور شوید و با به غارت بردن منابع ان ها پول و امتیاز خود را افزایش دهید و علاوه بر بالا بردن سطح خود، در لیست برترین بازیکن های سراسر جهان (تاپ پلیر) قرار بگیرید و قدرت خود را به رخ دیگر کاربران سراسر جهان و همچنین دوستانتان بکشید.

ادامه مطلب
بلوک برترین برنامه ها