اندروید ماها دامنه دار شد..........

دوستان من لحظاتی پیش من از سایت پارس دیتا دامنه رایگان گرفتم و آن را به وبلاگ وصل کردم آدرس جدید اندروید ماها

http://androidmaha.ir

اگر به وبلاگ آمده ایید لطفا به وبسایت مراجعه فرمایید ممنون از همتو

دانلود Final kick 3.1.18 – بازی پنالتی ضربات نهایی اندروید + مود + دیتا

دانلود Final kick 3.1.18 – بازی پنالتی ضربات نهایی اندروید + مود + دیتا

Final kick – ضربه نهایی یکی از پرطرفداترین، هیجان برانگیزترین و زیباترین بازی های سبک ورزشی اندروید می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Ivanovich Games به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. در این بازی شما در نقش یک بازیکن حرفه ای باید به زدن ضربات پنالتی مشغول شوید و یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید را تجربه نمایید. بله… نحوه ی کنترل و شوت زنی در بازی همگی با انگشت دست شما انجام می گیرد و در عرض چند ثانیه می توانید به یک شوت زنی متوسط تبدیل شوید ولی با گذر مراحل قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش می یابد و در زاویه ی بسیار بدی قرار می گیرید و امکان گل زدن دشوارتر از قبل می شود و ای نبسیار چالش برانگیز است! پس از اینکه قسمت های اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، تیم خود را می سازید و بازیکنان مطرح جهان را در آن عضو می شوید و به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین می پردازید و …!

ادامه مطلب

کانال تلگرامی ما

کانال ما در تلگرام

Bazarfree_rayegan@

بیایین کلی برنامه پولی میزاریم زود سر بزنین

ضد حمله کلش

ضد حمله کلش اف کلنز یکی از بهترین نرم افزار های کاربردی بازی کلش اف کلنز که این برنامه عالی بصورت رایگان عرضه شده است.ویژگی های این برنامه آنلاین نگه داشتن دهکده شماست یا اینجور بگم روشن نگه داشتن صفحه گوشی شما که تا حد ممکن این برنامه میتواند از حمله های دشمنان شما جلوگیری کند اگر شما هم دنبال یک برنامه ضد اتک کلش هستید پس پیشنهاد میکنم این نرم افزار رو حتما استفاده کنید.

این مطلب فروشی است فقط  یه هک کلش ایران کلش بدین تمام

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

 

 

 

لطفا رمز را وارد کنید


ادامه مطلب

ما را معرفی کنید

دوستان ما را معرفی کنید و از تبادل لینک استفاده کنید

عکس اندروید

دوستان در این پست کلی عکس اندروید گذاشتم برای دیدن

ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب

دهه فجر اسلامی

دوستان من شخصا به همه شما دهه فجر اسلامی را تبریک میگویم و امیدوارم 22 بهمن بهتون خوش بگذره.

نتیجه تصویری برای دهه فجر

 
نتیجه تصویری برای دهه فجر
 

نویسنده افتخاری ما باشید

دوستان برای نویسنده شدن سایت ما کافیه نظر خصوصی دهید

ممنون

مدیر سایت

با ما بروز باشید

بازی هفتمین مهمان

بازی هفتمین مهمان

The 7th Guest: Remastered بازی محبوب و سرگرم کننده تحت عنوان “هفتمین مهمان” در سبک ماجراجویی و ترسناک از MojoTouch برای اندروید است که با قیمت 5.99 دلار در پلی استور عرضه شده است و توانسته بیش از 10 هزار فروش را داشته باشد. این بازی یکی از محبوب ترین بازی های ماجرایی است و در بیش از 84 کشور مختلف جهان در لیست یکی از 10 بازی برتر قرار دارد و در 20مین سالگردش برای اندروید ریلیز شده است! داستان بازی در مورد سفر به یک عمارت خالی از سکنه است که می بایست راز و رمزهای مختلفی را متوجه شوید! تا به حال 6 نفر به این عمارت پر رمز و راز سفر کرده اند اما متاسفانه هیچ کدام آن ها زنده برنگشته است! این عمارت به گونه ای طراحی شده که هیچ کس جرات نزدیک شدن به سمت آن را ندارد و هم اکنون شما به عنوان یک بازیکن خبره و ماجراجو وظیفه دارید وارد این عمارت ترسناک شده و ماجراجویی های خود را به ثبت برسانید! شما باید نفر اولی باشید که از این عمارت زنده بر میگردد!‍ تمام تلاش خودتان را به کار گرفته و به سمت این عمارت ترسناک حرکت نمایید و برای پی بردن به حقایق و رازها یک بازی ماجراجویی گسترده با گیم پلی اعتیاداور را تجربه کنید!

ادامه مطلب
بلوک برترین برنامه ها