لینک RSS ما

http://androidmaha.loxblog.com/rss.xml

اپلیکشن انلاین سایت ما

دوستان اپلیکشن سایت ما ساخته شد لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب
دانلود آپدیت جدید کلش 8.212.9 آپدیت 6 فروردین

دانلود آپدیت جدید کلش 8.212.9 آپدیت 6 فروردین

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استور از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

ادامه مطلب
دانلود شاهزاده ایرانی 5 برای کامپیوتر

دانلود شاهزاده ایرانی 5 برای کامپیوتر

Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند.

ادامه مطلب

عکس حیوانات

دوستان این پستم رو قرار دادم به عکس های زیبای حیوانات طلفا برای دیدن عکس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب

دانلود ارگ 2016

کاملترین شبیه ساز کیبوردهای KORG و YAMAHA برای اندروید

با ابن برنامه میتوانید ارگ های گران قیمت KORG و YAMAHA را روی گوشی یا تبلت خود به همراه داشته باشید.

در صورتیکه در بروزرسانی مشکلی بوجود آمد، نسخه قبلی را حذف و سپس نسخه جدید را نصب نمایید. ضمنا جهت فعالسازی مجدد، قبل از حذف نسخه قبلی، کد فعالسازی آفلاین را (در قسمت حرید امکانات) یادداشت نمایید.

ادامه مطلب
دانلود سیتی ایسلند 4

دانلود سیتی ایسلند 4

City Island 4: Sim Town Tycoon v1.0.9 + Mod – بازی جدید و هیجان انگیز “سیتی ایسلند 4” اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت حداگانه

City Island 4: Sim Town Tycoon نسخه چهارم از بازی فوق العاده زیبای شهرداری سیتی اسلند از استودیوی Sparkling Society برای اندروید است که ساعت ها قبل به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار ان را حضور شما کاربران دوستدار بازی های شهر داری و استراتژیک معرفی نماییم! در نسخه 4 از بازی نیز همانند نسخه های قبلی شما می بایست به گسترش جزیره ی خودتان بپردازید ؛ انواع ساختمان ها را برای شهروندان بسازید، برای مردم جزیره شغل ایجاد کنید، از انتقادات و پیشنهادات مردم جزیره ی خود بهره ببرید و با ایجاد رودخانه ها، خطوط راه آهن برای قطار، پارک ها و صدها آیتم های مختلف یک جزیره ی کم نظیر و سفارشی را بسازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! نسخه چهارم نسبت به نسخه های پیشین پیشرفت واقعا چشمگیری داشته و از ان ها می توان به مواردی چون بارش برف و باران و روز و شب شدن برای القای واقعای حس شهرسازی، ساختمان های جدید ؛ مکان های جدید اشاره کرد! اگر از علاقه مندان به بازی های شهرسازی هستید تحت هیچ شرایطی City Island 4: Sim Town Tycoon را از دست ندهید چرا که طراحی فوق العاده اش نظر شما دوستدار نسخه های قبلی را جلب خواهد نمود.

ادامه مطلب
دانلود بوم بیچ جدیدترین نسخه

دانلود بوم بیچ جدیدترین نسخه

Boom Beach – ساحل بوم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازبسازی معروف Supercell خالق بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلنز (Clash of Clans) است که بالاخره پس از مدت ها انتشار نسخه ی اندرویدی آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید! شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

گرافیک این بازی دقیقا همانند بازی معروف و نام آشنای Clash of Clans است و هم چنان شاهد سرباز های کارتونی دوست داشتنی هستیم که این بازی فوق العاده زیبا را به همه کاربران اندرویدی پیشنهاد می دهیم!

ادامه مطلب
بلوک برترین برنامه ها