دانلود FIFA 16 Ultimate Team 3.0.112594 – بازی فوتبال فیفا 16 اندروید

دانلود FIFA 16 Ultimate Team 3.0.112594 – بازی فوتبال فیفا 16 اندروید

FIFA 16 Ultimate Team 3.0.112594 عنوان جدیدترین بازی فوتبال از کمپانی معروف و نام آشنای بازیسازی ELECTRONIC ARTS می باشد که به تازگی نسخه اول آن در مارکت اندروید منتشر شد. برای اولین بار در سری بازی های فیفا شاهد ۱۲ تیم ملی بانوان شامل استرالیا , برزیل , کانادا , چین , انگلیس , فرانسه , آلمان , ایتالیا , مکزیک , اسپانیا , سوئد و آمریکا خواهیم بود . David Rutter به عنوان سخنگوی کمپانی اعلام کرده است که اضافه شدن بهترین بازیکنان زن و تیم های ملی در این فرانچایز , یکی از بزرگترین رویدادهایی است که برای EA Sports رخ داده است . جالب است بدانید اضافه شدن تیم های ملی بانوان , برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۳ با جمع کردن بیش از ۲۰ هزار امضا توسط یکی از مقامات وقت اسپانیا با نام Verónica Boquete صورت گرفت . طبق گفته سازندگان بازی , امکان برگزاری مسابقات تیم بانوان در مقابل تیم مردان وجود ندارد و پلیر می تواند تنها در بخش در مسابقات معمولی , آنلاین و تورنومنت ها با سایر تیم های ملی بانوان به رقابت بپردازد . در این نسخه ۷۸ استادیوم وجود دارد که ۵۰ عدد از آنها از روی نمونه های واقعی و با بالاترین جزئیات شبیه سازی شده است .
با بازی فیفا ۱۶ برای اندروید انقلابی در بازی های فوتبالی پیش رو خواهید شد! لحظات طلایی بی نظیری در بازی Fifa 16 ایجاد کنید. از بهبود کنترل بازی در بخش هافبک گرفته تا دفاع بهتر, ستارگان بیشتر و گیم پلی کاملاً تغییر یافته… نسخه ی 2016 بازی فیفا بیش از 10 هزار بازیکن و 500 تیم را شامل می شود و بیش از 30 استادیوم واقعی از سراسر جهان را در خود دارد.
در این عنوان از جمله تیم های فوتبالی زنانی که وجود دارد می توان به استرالیا، کانادا، برزیل، چین، انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک، اسپانیا، سوئد و ایالات متحده امریکا اشاره کرد. EA برای افزودن فوتبال زنان به این نسخه بازیکنان مشهوری همچون Sydney Leroux, Abby Wambach, Alex Morgan و Megan Rapinoe بازیکنان تیم ملی امریکا را برای همکاری دعوت کرده است تا از موشن کپچر آنها جهت ایجاد انیمیشی واقعی تر استفاده نماید.

ادامه مطلب
دانلود Call of Duty®: Heroes 2.1.0 - بازی ندای وظیفه: قهرمانان برای اندروید

دانلود Call of Duty®: Heroes 2.1.0 - بازی ندای وظیفه: قهرمانان برای اندروید

Call of Duty®: Heroes 2.1.0 نسخه ای دیگر از سری بازیهای اکشن ندای وظیفه برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط کمپانی مطرح Activision منتشر شده و بصورت رایگان در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است. در این بازی شما به عنوان یک فرمانده کارکشته ظاهر میشوید که رهبری گروهی از قهرمانان و سربازهای جان سخت را بر عهده میگیرید و وظیفه دارید آنها را در ماموریتهای مختلف به سمت پیروزی هدایت کنید. علاوه بر این نیروهای زمینی، گروهی از پهپادها هم در آسمان منتظر دستور شما هستند تا هر هدفی را در زمین مورد حمله قرار دهند. در کنار حملات نباید از پایگاه خود غافل شده و دفاع از آن را از یاد ببرید. با پیشرفت در بازی و کسب امتیاز میتوانید پایگاه خود را گسترده تر نموده و آنرا به یک دژ نفوذناپذیر تبدیل کنید. همانطور که مشاهده میکنید بازی دارای ویژگیهایی در سبک استراتژیک میباشد که میتواند خبر خوشی برای علاقه‌مندان این سبک باشد. نکته جالبی که توجه طرفداران حرفه‌ای سری Call of Duty را بخود جلب خواهد کرد حضور شخصیتهایی از نسخه های مختلف این بازی در نسخه حاضر است که میتواند خاطرات عملیاتهای گذشته را زنده کند! از جمله این کاراکترها میتوان به حضور Price, Soap و Harper اشاره کرد.

ادامه مطلب
دانلود Empires and Allies 1.14.921072 – بازی استراتژیکی آنلاین رایگان اندروید

دانلود Empires and Allies 1.14.921072 – بازی استراتژیکی آنلاین رایگان اندروید

Empires and Allies 1.14.921072.production عنوان بازی پرهیجانی در ژانر استراتژیک برای سیستم عامل Android بوده که استودیو Zynga آن را در شبکه گوگل پلی منتشر ساخته است. امپراطوریتان را به کمک ارتشی که در اختیار دارید، در یکی از مناطق خالی به وجود بیاورید. پس از بنای ساختمان های اولیه از جمله مقر فرماندهی و برجک های دفاعی، برای نبرد هایی که پیش رو دارید، آماده شوید.

ادامه مطلب
دانلود Dragons: Rise of Berk 1.16.12 بازی اژدهایان اندروید

دانلود Dragons: Rise of Berk 1.16.12 بازی اژدهایان اندروید

Dragons: Rise of Berk 1.16.12 بک بازی استراتژیک برای سیستم عامل اندروید از Ludia Inc می باشد که از روی نسخه دوم انیمیشن معروف چگونگی آموزش اژدها طراحی شده است. شصیخت های اصلی انیمیشن همانند Hiccup و Toothless هم در بازی حضور دارند و برای سخت دهکده و قبله رویایی که در ذهن دارید، به کار کمک می کنند و آموزش های اولیه و مورد نیاز را برای او توضیح می دهند. پس از ساخت و نامگذاری دهکده در بازی Dragons Rise of Berk نیاز به ایجاد ساختمان های مهمی دارید که در اولویت قرار دارند و زندگی اهالی و ساکنان شهر را به شدت تحت تاثیر مثبت قرار می دهند و باید ساخته شوند. پس از این که وسایل اولیه را برای زندگی فراهم کردید، اژدهای خود را برای دفاع از سرزمینتان و گذراندن اوقات فراغت تعلیم می دهید و به صورت روزانه باید آذوقه و غذای او را تامین کنید.
اژدهایی که تربیت می کنید، در بسیاری از کار های ساده یا پیچیده دهکده به کمکتان می آید و با قدرت های خاصی که در درون او نهفته شده است، کار ها را آسان خواهد کرد. به طور کلی در Dragons Rise of Berk تعداد ۱۸ نوع اژدها با نژاد های متفاوت وجود دارد و انتخاب آن بر عهده بازیکن گذاشته شده است. اما نحوه تعلیم اژدها باید در راه درست انجام بگیرد تا به طور اتفاقی، صدمات جبران ناپذیری را به محیط وارد نکند و به همه یاری برساند. به وجود آوردن دهده افسانه ای وایکینگ ها در بازی Dragons Rise of Berk به این سادگی نیست و باید چندین ساعت بر روی طراحی شهر و ظاهر آن کار کنید تا به حد مطلوبی برسد و نتیجه آن را ببینید. گرافیک بازی کاملا سه بعدیست و قابلیت زوم در هر یک از مراحل مورد نظر امکان پذیر می باشد تا اطراف و همسایگان خود را به خوبی بشناسید و رفتار شایسته ای داشته باشید.

ادامه مطلب
دانلود Muscle Run 1.2.3 – بازی مسابقات اتومبیل رانی اندروید

دانلود Muscle Run 1.2.3 – بازی مسابقات اتومبیل رانی اندروید

Muscle Run 1.2.3 یک بازی بسیار زیبا و جذاب اتومبیل رانی با گرافیک فوق العاده برای اندروید میباشد که توسط استودیوی بازیسازی Wonderwood Games LLC در مارکت اندروید منتشر شد ه است. در این بازی زیبا شما باید یک مسیر که پر از احساسات و خطر است را انتخاب کنید و در مسابقات شرکت کنید و با برنده شدن میتوانید با پولی که به دست می آورید برای خود یک گاراژ بخرید و کم کم آن را پر از اتومبیل های اسپرت کنید. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بسیار بالا ، گیم پلی جذاب و چالش برانگیز ، مسیرهای مختلف و جذاب برای مسابقه ، اتومبیل های عضلانی زرق و برق دار قرن بیستم ، بهینه شده برای تبلت ، ۶ اتومبیل منحصر به فرد ، الهام گرفته از اتومبیل های عضلانی قرن بیستم . ، بیش از ۷۰ دستاورد ، ۴۵ سطح ارتقاء برای هر یک از ماشین ها.

ادامه مطلب
دانلود Ironkill: Robot Fighting Game 1.5.98 – بازی مبارزه ربات ها اندروید + دیتا

دانلود Ironkill: Robot Fighting Game 1.5.98 – بازی مبارزه ربات ها اندروید + دیتا


Ironkill: Robot Fighting Game 1.5.98 یک بازی اکشن مبارزه‌ای میان ربات‌ها است که بازیکن در آن کنترل یک جنگجوی مکانیکی را بر عهده دارد و باید مبارزه کرده تا به قهرمان بلامنازع لیگ مرگ آهنین تبدیل شود. در این بازی تنها با استعدادها می‌توانند از قاره‌ای به قاره‌ای دیگر رفته و با ساخت و ارتقاء روبات‌ها همه رقبا را شکت دهند. در این بازی می‌توانید از طریق فیسبوک دوستانتان را به مبارزه دعوت کنید.

ادامه مطلب
دانلود All Guns Blazing v1.804 بازی اکشن تیراندازی برای اندروید

دانلود All Guns Blazing v1.804 بازی اکشن تیراندازی برای اندروید

ماشه را بکشید و به سوی هدف شلیک کنید، بازی All Guns Blazing v1.804 در سبک شوتر و تیراندازی با گرافیکی سه بعدی توسط استودیوی بازیسازی Mobile Gaming Studios به تازگی برای اندروید منتشر شده است. می‌توانید به رده‌های جنایی صعود کنید، به کارتل ملحق شوید و به پایگاه‌های مختلف حمله ور شوید. آمریکا در انتظار شماست، امپراتوری جنایی خود را با بدترین جنایتها بسازید! شما میتوانید به بانکها حمله کنید و هرچیزی که با ارزشی که آنجا میبینید از پول و سکه گرفته تا اشیای قیمتی دیگر را به سرقت ببرید ، از ما میشنوید به خودروهای زرهی هم رحم نکنید ! . شروع بازی از منطقه‌ای کوچک آغاز می‌شود و رفته رفته تمام آمریکا را در بر می‌گیرد و سپس با پیوستن به کارتل‌های اصلی به خاک مکزیک می‌رسد.

ادامه مطلب
دانلود CSR Racing 3.3.0 – بازی مسابقات اتومبیل رانی اندروید + دیتا

دانلود CSR Racing 3.3.0 – بازی مسابقات اتومبیل رانی اندروید + دیتا

CSR Racing 3.3.0 یکی از برترین بازیهای اتومبیل رانی ارایه شده برای سیستم عامل اندروید است که توسط NaturalMotionGames منتشر شده و توانسته با بیش از 100 میلیون بار دانلود رکورد جالب توجهی ثبت کند. در این بازی که جزو بازی های منتخب سردبیران گوگل پلی نیز است، شما شاهد رقابتهای درگ در خیابانها و مسیرهای مختلف شهری خواهید بود که در کنار گرافیک خارق العاده و گیم پلی اعتیادآور میتواند تا مدتها شما را سرگرم کند. علاوه بر اینها 70 اتومبیل شناخته شده و پرطرفدار هم از جمله هنسی ونوم، موستانگ کبری و پاگانی زوندای معروف در بازی گنجانده شده است که میتواند جذابیت بازی را دو چندان کند.

ادامه مطلب
دانلود Build a Kingdom 1.9.2 بازی ساخت پادشاهی اندروید

دانلود Build a Kingdom 1.9.2 بازی ساخت پادشاهی اندروید


Build a Kingdom 1.9.2 به فارسی ساخت پادشاهی جدیدترین بازی استراتژیکی کمپانی بزرگ و نام آشنای بازی سازی GIGL است که نسخه اول آن دقایقی پیش در مارکت گوگل عرضه شد و گت اندروید افتخار دارد مانند همیشه به عنوان اولین سایت ایرانی آنرا خدمتتان معرفی کند. در این بازی که به سبک مدیریتی است شما باید امپراطوری خود را بنا کرده و با ایجاد ساختمان های گوناگون از جمله خانه ها، مزارع، کارگاه ها، نانوایی ها و ... امپراطوری خود را گسترش داده و به پادشاهی توانا تبدیل شوید.

ادامه مطلب
بلوک برترین برنامه ها